כמה עולה קורס משכנתאות

יועצי משכנתאות הפכו בשנים האחרונות למצרך מבוקש מאוד בשוק העבודה. היועצים עוזרים ללקוחות לנהל את המשא ומתן מול הבנקים, ובניית תמהיל המשכנתא המתאים. יועצי משכנתאות מנסחים את הבקשה עבור הלקוחות, ומשיגים עבורם את התנאים הטובים ביותר עבור המשכנתא. החסכון השנתי בתשלומים החודשיים בעקבות ייעוץ מקצועי, יכול להגיע לאלפי שקלים בשנה. בהתאם לכך, לקוחות מוכנים להשקיע מכספם ולשלם ליועצים מתאימים, בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה. חלק מהיועצים עובדים כעצמאים וחלקם עובדים במסגרת הבנקים או בתי השקעות.

הלימודים בתחום כוללים הכשרה מלאה לעבודה עם לקוחות כולל לימוד מעמיק של כל המסלולים הנמצאים כיום בשוק, וביצוע של כל החישובים הנדרשים. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד בייעוץ משכנתאות, שמכשיר אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות. רוצים לקבל הצעת מחיר מלאה על הקורס שלנו? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. בתהליך הייעוץ נעבור אתכם על הסילבוס ונפרוש לפניכם את כל האופציות השונות העומדות לפניכם בסיום ההכשרה.

קורס משכנתאות אונליין שלנו מתקיים במתכונת דיגיטלית או פרונטלית ומאפשר לכם ללמוד בזמן הנוח עבורכם. הקורסים שלנו מותאמים במיוחד עבור אנשים עסוקים, שאינם יכולים להתפנות ללימודים במשרה מלאה.

כמה עולה קורס משכנתאות

לימודי ייעוץ משכנתאות

לימודי ייעוץ משכנתאות מתקיימים במשך חמישה עשר מפגשים, ארבע שעות למפגש. הקורס מכיל מבוא מקיף לתחום המשכנתאות, התייחסות לכל הקריטריונים הנדרשים לצורך קבלת אשראי, סקירה של כל עסקאות הנדל"ן הרלוונטיות ומעבר על החוקים והתקנות הנדרשים, ועוד שורה ארוכה של נושאים. המטרה שלנו היא לספק עבורכם את ההכשרה היסודית והמקיפה ביותר בתחום. בהתאם לכך, במהלך הלימודים תתלוו לפגישה בזמן אמת באחד הבנקים ותתנסו בחישובים מתאימים בעזרת מחשבון משכנתא וזכאות.

דילוג לתוכן