כמה עולה קורס מתכנן פיננסי

תכנון פיננסי עוזר ללקוחות לעשות סדר בכל אפיקי ההשקעה שברשותם, ולנהל את משק הבית בצורה חכמה. במהלך החיים אנשים צוברים כספים במוצרי השקעה שונים, קרנות השתלמות וחסכונות פנסיוניים, קרנות מנהלים, השקעות במסגרת הבנקים ועוד אפיקי השקעה רבים ומגוונים. ניהול נכון של כל ההשקעות, דורש ידע מקצועי ובעיקר הבנה בכל ענייני המיסוי הנדרשים על הכספים. מתכננים פיננסיים בודקים האם הכסף מנוהל נכון והאם רמות הסיכון מותאמות לגיל ולמטרות הנדרשות עבור הלקוח ובני משפחתו. אחד הדברים המשמעותיים ביותר לבדיקה בכל תכנון פיננסי, הוא בדיקה של כל הטבות המס המקסימליות המגיעות ללקוח.

קורס תכנון פיננסי מתאים במיוחד עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, יועצים פנסיוניים ואנשי מקצוע נוספים בתחום הפנסיוני והפיננסי, המעוניינים להעניק שירות נוסף ללקוחות ולהגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס מקצועי בתכנון פנסיוני ופיננסי, המעניק לכם סט כלים עדכני לעבודה בתחום. מחיר קורס יסודות הביטוח ופרטים נוספים בנוגע להרשמה, ינתנו בשיחת טלפון אחת למכללה.

כמה עולה קורס מתכנן פיננסי
קורס תכנון פנסיוני ופיננסי

קורס תכנון פנסיוני ופיננסי, מעניק לסוכני הביטוח ידע מעמיק ועדכני בנוגע לכל פוליסות המנהלים הוותיקות, קרנות הפנסיה השונות וקופות הגמל, במטרה לבצע תכנון פיננסי מתאים עבור הלקוחות. במהלך קורס יועץ פנסיוני נסקור את כל מוצר החסכון ארוכי התווך, ונכיר את כל המוצרים הפיננסיים הזמינים להשקעה. המטרה שלנו היא להקנות לכם סט כלים חדשני ויעיל להגדלת מעגל הלקוחות וההכנסה. הקורס מתמקד בנפרד בשני ההיבטים, בהיבט הפנסיוני והפיננסי ומקנה לכם ידע מעמיק בכל אחד מהתחומים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פנסיוני ופיננסי? רוצים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס ולשמוע פרטים על מועדי ההרשמה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן