כנס השקעות נדל"ן

כנס הנדל"ן השנתי הוא הזדמנות מצוינת להתעדכן בכל החידושים האחרונים בתחום הנדל"ן. הכנסים מאפשרים לאנשי מקצוע מתחום הנדל"ן, בכירי התעשייה ואנשים המתעניינים בתחום, להיפגש ולדון בסוגיות הבוערות ביותר בעולם הנדל"ן. 

השקעות נדל"ן הן עדיין הזדמנות מצוינת להכנסה פאסיבית. עולם הנדל"ן נשאר יציב גם לאחר המשבר של השנתיים האחרונות ושוק הדירות מתאושש במהרה. בשביל להשקיע בצורה נכונה בתחום הנדל"ן, צריך כמובן לרכוש ידע מתאים בנוגע לשוק הדירות והאפשרויות העומדות בפניכם כמשקיעים. בנוסף לכך, עליכם להכיר לעומק את כל תחום המיסוי על נדל"ן ואת התחומים המשפטיים הנדרשים. אחת הדרכים הכי יעילות לרכוש ידע מקצועי בתחום, היא על ידי לימודים במכללה מוכרת. 

אצלנו במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס השקעות בשוק ההון מיוחד בהשקעות נדל"ן עבור אלו מכם שרוצים להתמקצע בתחום. הקורס אינו דורש ידע מוקדם והוא קורס בסיסי מעשי עבור כל מי שמתעניין בעולם השקעות הנדל"ן. המרצים של הקורס הם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. בהתאם לכך, אתם מקבלים את כל הכלים הנדרשים להשקיע בצורה בטוחה מייד לאחר סיום הלימודים.

כנס השקעות נדלן

השקעות נדל"ן, הדרך הבטוחה להשקעה מניבה

השקעות נדל"ן הן הדרך הבטוחה להשקעה מניבה אם יודעים איך לעשות בצורה נכונה. לכן, במהלך קורס יועץ השקעות שלנו אנחנו מתמקדים במתן עזרה אישית לכל סטודנט. אנחנו עוזרים לכם למצוא את אפיק ההשקעה המתאים עבורכם. יש משקיעים שאוהבים לקחת סיכונים ולהרוויח בגדול ויש משקיעים סולידיים יותר שאוהבים ללכת על בטוח. בכל מקרה נתון, אנחנו מבררים ביחד אתכם מהן אפשרויות ההשקעה המתאימות עבור הצרכים שלכם. בהתאם לכך, שירותי הייעוץ שלנו עבור הסטודנטים זמינים עבורכם בכל עת, אל תהססו לפנות אלינו לצורך הרשמה לקורס הבא, ובנוגע לכל שאלה במהלך הלימודים במכללה.

דילוג לתוכן