לייצר הכנסה נוספת

 המרדף אחרי חיים נוחים לעולם לא נגמר, כאשר כל אחד מחפש להשתדרג מבחינה כלכלית. אנשים מחפשים אחר העלאות, עבודות טובות ורווחיות יותר ועושים הכל כדי להתקדם ולהפוך את החיים שלהם לנוחים יותר. לפעמים, ולאור יוקר המחייה בישראל, היכולת לחיות בצורה נוחה עם משכורת ממוצעת או קצת יותר מכך, היא כמעט ולא קיימת. לכן, הרבה אנשים מרגישים צורך לייצר הכנסה נוספת בכל דרך שהיא, לרבות עבודה נוספת. לרוב, העבודות המרכזיות הן דורשניות מאוד, עם הרבה שעות ומאמץ פיזי ונפשי, ולא פשוט לבחור עבודה נוספת שתהיה יחסית פאסיבית ולא דורשת במיוחד.

  יסודות הביטוח לימוד עצמי

כשאנשים חושבים על עבודה שיכולה לייצר הכנסה נוספת הם חושבים על הרבה מאוד עבודות פיזיות וקשות, או כאלו שמצריכות שעות עבודה רבות, אך כאשר בוחנים את תחום הביטוח, מופתעים לראות את כל האופציות הרלוונטיות. כדי להיכנס לתחום הביטוח לא צריך להוציא תואר ראשון, אלא ללמוד במכללה מקצועית. הלימודים הם בדרך כלל קצרים, פרקטיים, בשעות נוחות, וכאלו שמאפשרים לעבוד תוך כדי. במכללת אורין שפלטר מציעים את מסלול הלימודים הנוח והאיכותי ביותר בתחום, עם שיעורים מצולמים שעולים לרשת, מרצים מהשורה הראשונה וכמובן מסלול שמסתיים אחרי שנתיים בלבד, בסיומם אפשר לגשת למבחני הלשכה של משרד האוצר. משכורת סוכן ביטוח עצמאי משתנה בהתאם לכמו הלקוחות שלו, אך היא משתלמת במיוחד ברוב המקרים. 

התחום האידיאלי

הרבה מאוד חברות ביטוח מחפשות עובדים בחצי משרה או כפרילאנסרים, אשר יעבדו מהבית בשעות נוחות בתור רפרנטים, מנהלי תיקים, אנשי שיווק ואפילו סוכנים. במקביל, אפשר גם לפתח קריירה עצמאית בתור סוכן ביטוח ולקיים עסק פרטי אשר לא יהיה כפוף לאף אחד. תחום הביטוח הוא תחום רווחי במיוחד, הוא כולל עמלות ויש דרישה רבה אליו בשוק. לכן, אנשים רבים פונים אליו, בין אם כמשרה עיקרית ובין אם כתוספת נחמדה לשכר החודשי.

 

דילוג לתוכן