לימודים ביטוח פנסיוני

לימודים בתחום הביטוח הפנסיוני, מכינים אתכם לעבודה כסוכני ביטוח פנסיוניים, יועצים או משווקים. במסגרת התוכנית שלנו בלימודים פנסיוניים, תוכלו להתמחות בכל אחד מהמסלולים. בכולם תצטרכו לעבור ארבעה מבחני יסוד ושני מבחנים מקצועיים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן לאחר ארבעת המבחנים המקדימים, תוכלו להתחיל עם הסטאז'. לימודי ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר הם המקיפים ביותר שתמצאו, במהלכם מעבר לידע העיוני שתרכשו, תבצעו התנסות מעשית בתחום לצבירת ניסיון.

במהלך הלימודים אנחנו מספקים לסטודנטים שלנו את כל הכלים הנדרשים, בשביל לעבוד עם לקוחות בתחום. לכן אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ, שעובדים בפועל בעולם הביטוח. בהתאם לכך אתם מקבלים הכשרה מקיפה מעשית ותיאורטית, שתעזור לכם להתמודד עם כל סיטואציה במהלך העבודה. המטרה שלנו היא להכין אותכם בצורה מלאה לעבודה בסוכנויות ובחברות הביטוח או כעצמאים בתחום.

תוכנית לימודים וקהל יעד

מכללת אורין שפלטר משיקה כבר שנים רבות מסלולי לימוד ייחודיים בתחום הפנסיוני. במסגרת מערך הלימוד שלנו כלול גם הלימוד המקוון, שהפך לחלק מרכזי בהכשרת הסטודנטים שלנו. פיתחנו אתר לימודים מתקדם ללימודי און ליין, בו ניתן לצפות בכל ההרצאות של המכללה המתעדכנות מדי סמסטר. בנוסף לכך במערך המקוון שלנו תוכלו למצוא את כל המבחנים משנים קודמות, בנוסף לוובינרים מעולים להעשרת הלמידה. תוכנית הלימודים שלנו פונה לכל מי שמעוניין לעסוק בתחום. קהל היעד שלנו הוא אנשים שרוצים לרכוש מקצוע והשכלה מעשית. 

ייעוץ פנסיוני, שיווק או לימודים לצורך הכשרה כסוכני ביטוח פנסיוניים, הם שלושת המסלולים המרכזיים שלנו. לפני הבחירה באחד מהמסלולים, עדיף להתייעץ עם מומחים בתחום בנוגע לאפשרויות הפרנסה. היועצים עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים, והמשווקים מוכרים פוליסות ביטוח במסגרת בית השקעות. סוכני הביטוח לעומת זאת עובדים במרבית המקרים כעצמאים, מול מספר חברות ביטוח ובתי השקעות. בכל מקרה שבו אתם מתלבטים בנוגע לתוכנית הלימודים המתאימה ביותר עבורכם, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו אל יועצי המכללה. עם סיום הלימודים נעניק לכל הבוגרים תעודת סיום המקנה רישיון סוכן ביטוח פנסיוני באמצעותו תוכלו להשתלב במשרות השונות בשוק.

דילוג לתוכן