לימודים בשעות הערב

כפי שכולנו יודעים, לימודים יכולים להוות קרש קפיצה לעבר התפקיד הבא. אלא שהמציאות של רובנו היא שאנו עובדים במהלך שעות היום, ולכן לא יכולים להתפנות ללימודים במשרה מלאה. בהתאם לכך, מכללת אורין שפלטר מציעה למעוניינים, מספר מסלולים הכוללים לימודים ייעוץ משכנתאות בשעות הערב.

בסיום ההכשרה, הבוגרים יכולים להתחיל לעבוד בתחום, בין אם בנוסף לעבודתם הנוכחית או בתור קריירה שנייה.

לימודי ערב במכללת אורין שפלטר

אחד ממסלולי לימודי ערב בתל אביב הינו ניהול תיקים, שיווק וייעוץ השקעות. במסגרת מסלול הלימודים, התלמידים עוברים הכשרה מקיפה לעבודה בתור משווקי ויועצי השקעות ומנהלי תיקים. בתום הלימודים ולאחר שעברתם את כל הבחינות הדרושות, תוכלו לעבוד בתור שכירים או בתור עצמאיים. על מנת לעבוד בכל אחד מהתפקידים הללו, יש לקבל רישיון מהרשות לניירות ערך.

לימודים בשעות הערב
מכללת אורין שפלטר אתכם לאורך כל הדרך

קבלת הרישיון מטעם הרשות לניירות ערך מותנית במספר מבחנים, אותם יש לעבור בהצלחה. הנושאים בהם מתמקדים מבחנים אלה כוללים, בין השאר, ניירות ערך, סטטיסטיקה ומימון, כלכלה, חשבונאות ועוד. המכללה דואגת להכין את בוגריה למבחנים הללו בצורה מיטבית, והסטודנטים יכולים לבחור את הקצב המתאים עבורם. ניתן להשלים את כל המסלול תוך שנתיים בלבד, ולאחר מכן למנף את הידע שרכשתם במהלך הלימודים, לצורך עבודה בשוק ההון. בתור מתחילים, השכר שלכם יעמוד על כ-8,000-10,000 ש"ח, ועם הזמן והניסיון שתצברו תוכלו בקלות להגיע לשכר של 16,000-25,000 ש״ח.

במידה ואתם מתעניינים בשוק ההון ורואים את עצמכם מתפתחים בתחום, צרו עמנו קשר עוד היום ונציגי המכללה ישמחו לענות על כל השאלות שלכם.

דילוג לתוכן