לימודים יועץ משכנתאות

בעשרים השנים האחרונות צמחו עשרות מקצועות חדשים בשוק העבודה. אחד המקצועות שהפך לאטרקטיבי ביותר הוא יועץ משכנתאות. רבים מהזוגות הצעירים היום ואנשים שמעוניינים לקנות דירה, רוצים לבוא מוכנים למשא ומתן מול הבנקים. בהתאם לכך, לפני קבלת החלטה בנוגע למשכנתא, אנשים נעזרים ביועצים עצמאים, שיעזרו להם להגיש את הבקשה לבנקים ולבנות את תמהיל המשכנתא האידאלי עבורם.

יועצי משכנתאות לומדים את המקצוע במכללות השונות ברחבי הארץ. בגלל שאין רגולציה מוסדרת בשוק יועצי המשכנתאות, אין הסמכה בתחום על ידי המדינה, תוכניות הלימוד משתנות בין מכללה למכללה. הדבר החשוב ביותר לפני שבוחרים לימודים בתחום, הוא לבדוק לעומק את תוכנית הלימודים ולראות מהן הדגשים המרכזיים בכל מסלול.

במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס ייעוץ משכנתאות מקצועי, המכשיר יועצי משכנתאות בצורה המקיפה והפרקטית ביותר. אצלנו תקבלו כלים עדכניים לבניית תמהיל המשכנתא המתאים עבור הלקוחות, ותכירו לעומק את כל המסלולים הנמצאים כיום בשוק. במסגרת ההכשרה שלנו תתלוו בפועל לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים. המטרה שלנו היא לספק עבורכם הכשרה תיאורטית ומעשית ברמה הכי גבוהה שניתן.

לימודים יועץ משכנתאות
קורס ייעוץ משכנתאות

קורס יועץ משכנתאות בצפון שלנו מתקיים במשך 15 מפגשים כל מפגש נמשך 4 שעות אקדמיות. במהלך הלימודים נתחיל עם מבוא מקיף לתחום המשכנתאות ונעבור על כל הקריטריונים לקבלת אשראי ועל כל המסלולים וההלוואות. כמו כן, נעמיק בכל הנושא של התנהלות ואסטרטגיה מול הבנקים, וניהול נכון של כלכלת המשפחה. אצלנו תרכשו את כל הידע התיאורטי הנדרש כולל בתחום הנדל"ן על משכנתאות בשביל לספק ללקוחות שלכם שירות מקיף ויסודי. בסיום הלימודים תוכלו להשתלב בעבודה במוסד פיננסי מתאים או לעבוד כעצמאים.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על הקורס שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן