לימודים יועץ פנסיוני

 יועצים פנסיוניים מעניקים שירות מקצועי לאלפי לקוחות מדי שנה. היועצים מספקים שירות אובייקטיבי ואינם מוכרים פוליסות ביטוח למבוטחים. התפקיד שלהם הוא לעזור ללקוחות לנהל בצורה יעילה את כל החסכונות הפנסיוניים שלהם, ואת תוכניות החסכון והפקדונות. כמו כן, הם עוזרים ללקוחות לבחור מסלולים נוחים עבורם ויעילים שיעזרו להם לחסוך בצורה חכמה לשעת הזקנה. 

לימודים יועץ פנסיוני

הלימודים בתחום נמשכים שנה וחצי עד שנתיים. במהלך קורס ייעוץ פנסיוני אנחנו מכינים אתכם למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים. לצורך ההכשרה יש לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לסטאז' של חצי שנה. תוכנית הלימודים של מכללת אורין שפלטר בייעוץ פנסיוני, מכינה אתכם להשתלבות מהירה במעגל העבודה. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה ומרצים של המכללה. במהלך הלימודים אנחנו שמים דגש מיוחד על לימוד אינטראקטיבי, ועל פתרון של בעיות קונקרטיות מחיי היום יום של היועצים. 

לימודי ייעוץ ושיווק פנסיוני

תוכנית הלימודים המקיפה שלנו בלימודי ביטוח פנסיוני כוללת הכשרה כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. ההבדל המשמעותי ביותר בין היועצים למשווקים, הוא המכירה של פוליסות הביטוח. המשווקים עובדים עם חברות הביטוח והסוכנויות, ומוכרים עבור הלקוחות פוליסות ביטוח. לכן הם מחויבים בנוסף ללקוח לחברה אותה הם מייצגים. היועצים לעומת זאת אינם מחויבים לחברה או לסוכנות וכל המטרה שלהם היא לייעץ ללקוח לטובתו האישית. האופציות לעבודה בתחום היא כעצמאים או במסגרת מוסד פיננסי מתאים. 

במכללת אורין שפלטר אנחנו מכשירים מדי שנה עשרות יועצים מובילים לעבודה עם לקוחות. הרוב המכריע של בוגרי המכללה שלנו, עובדים בתחום אותו הם למדו. יש לנו שירותי ייעוץ לעבודה ופורטל משרות עשיר עבור הבוגרים שלנו. 

מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן