לימודים ייעוץ משכנתאות

לימודים בתחום ייעוץ משכנתאות, במכללת אורין שפלטר, היא ההזדמנות שלכם להצלחה. אתם מוזמנים להצטרף אלינו אל קהל הסטודנטים של המכללה. מדי שנה אנחנו משיקים קורסים בתחום באופן פרונטלי ומקוון. הכל בהתאם לצרכים של הסטודנט ולמסגרת הלמידה הנוחה עבורו. קורס יועץ משכנתאות באורין שפלטר מרכז בתוכו את כל אבני הבסיס והידע המעשי והפרקטי שיש ללמוד על מנת להתמקצע בתחום ולהתחיל לצבור ניסיון מול הלקוחות עם סיום הלימודים. 

לימודי ייעוץ משכנתאות מתקיימים במשך 15 מפגשים, כל מפגש בן שלוש שעות. הקורס הפרונטלי שלנו מתקיים בשעות הערב. לומדים אצלנו במכללה אנשים עסוקים שאינם יכולים להתפנות ללימודים במהלך היום. בהתאם לכך, תוכנית הלימודים שלנו מאפשרת לכולם לרכוש השכלה. לימודי ערב ולימודים מקוונים הם מוקד העניין אצלנו במכללה. 

הקורס שלנו כולל הכשרה מקיפה בכל הנוגע למשכנתאות ולרכישת דירה. במהלך הקורס נלמד על רכישת דירה, מחזור משכנתא, ריבית פריים, בטחונות, הכרת מסמכים, נעבוד על עסקאות מורכבות ונלמד לעומק את כל תחום המיסים. בסיום הלימודים המטרה שלנו היא שתוכלו להתחיל מיידית בעבודה. בתחום מבוקש זה כמעט תמיד דרושים יועצי משכנתאות איכותיים שהחברות השונות מחפשות לשלב את אותם עובדים שיעניקו את השירות המקצועי והטוב ביותר לקהל לקוחותיהן. צוות המרצים שלנו כולל אנשי מקצוע בתחום שעובדים בפועל בייעוץ משכנתאות ובתחומים משיקים. כמו כן נתמקד בקורס בנושא השיווק והעבודה עם לקוחות. אחד הדגשים המרכזיים אצלנו, הוא כלכלת המשפחה. נלמד איך לייעץ ללקוחות לבנות תוכנית כלכלית ריאלית עבורם, ולקחת משכנתא שהם יכולים לעמוד בה. 

איכות ההוראה וצוות המכללה

הדגש המרכזי שלנו במכללה, הוא על איכות ההוראה. המרצים של הקורס שלנו הם אנשים שעובדים אתנו לאורך השנים. צוות המרצים מורכב ממרצים קבועים של המכללה ומאנשי מקצוע בתחום. אנחנו עובדים עם יועצי משכנתאות מומחים, כלכלנים ומשפטנים, ומנגישים את הידע בצורה מעשית. בסיום הלימודים אתם מקבלים את כל הכלים הנדרשים לעבודה. כל התכנים שלנו מתעדכנים באופן שוטף, ומעודכנים בהתאם לרגולציות החדשות בתחום. אנחנו מספקים עבורכם לימוד ברמה הכי גבוהה שניתן. לימוד מעודכן, מקצועי ובעיקר מעשי. 

דילוג לתוכן