לימודים ייעוץ פנסיוני

גיל הפרישה מזמן לעובדים הזדמנות לצאת לחיים חדשים. רבות לאחר שנים של עבודה הגיע הזמן לקצור את הפירות ולהתחיל להגשישת חחחות הפירות ולהתחיל להגשישת חחחול בהתאם לכך, רבים מהפורשים נעזרים לאורך השנים ביועצים השנסיוניי מומחים לפרים מומחים לפרישה , בשביל לקבל את בנוגע הנכונות בנוגע לככפי הפנסיה והפיצוייה והפיצויים

לימודים ייעוץ פנסיוני

כיום עם העליייה המתמדת בתוחלת החיים, הפורשים צריכים לתכנן את העתיד לעשרים השנים הבאות לפחות. הדאגה הראשונית היא כמובן להכנסה שוטפת שתספיק לכלכלת המשפחה. היועצים יושבים ביחד עם הלקוחות ועוברים על כל תוכניות החסכון הפנסיוניות שלהם. התפקיד שלהם הוא לעזור ללקוחות לקבל החלטות. שירותי הייעוץ הפנסיוני הם שירותים אובייקטיבים הנעשים לטובת הלקוח בלבד. בהתאם לכך, היועצים אינם מוכרים פוליסות ביטוח או פועלים במסגרת החברות והסוכנויות השונות. השכר המשולם להם הוא על ידי הלקוחות בלבד והם לא מקבלים תמלוגים מחברות הביטוח על העזרה.

לימודי ייעוץ פנסיוני מתקיימים במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. הלימודים כוללים מעבר שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר בנוסף לסטאז' של חצי שנה. במכללת אורין שפלטר אנחנו משיקים כבר שנים רבות מסלול מיוחד של הכנה לבחינות. אנחנו עוזרים למאות סטודנטים מדי שנה לעבור את כל הבחינות בהצלחה יתרה. 

 

ייעוץ פנסיוני נלמד במסגרת לימודי ביטוח פנסיוני. במהלך הלימודים תצטרכו לעבור ארבע מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. הלימודים כוללים הכנה לעבודה כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. היועצים מספקים שירות אובייקטיבי ללקוחות, המשווקים מוכרים פוליסות ביטוח והסוכנים מעניקים שירות כולל ומקיף במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות השונות. הלימודים מתקיימים במשך שנה וחצי עד שנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט.

 מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא? רוצים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה. 

 

 

דילוג לתוכן