לימודים מעל גיל 40

אנשים רבים מוצאים את עצמם בגיל ,40 לא מרוצים מהקריירה ומחפשים דרכים יצירתיות לעבור מקום עבודה. בשביל לשנות מקום עבודה צריך הכשרה מתאימה. אבל, לא כולם מעוניינים להתחיל לימודים מעל גיל 40. בדרך כלל מדובר באנשים עם משפחות, שצריכים לעמוד בתשלומי המשכנתא, ותוך כדי הלימודים לעבוד עדיין במשרה מלאה. אבל, ישנם כמה מסגרות לימוד ביטוח פנסיוני מעולות שבתוך כמה חודשים בלבד, תוכלו לרכוש מקצוע חדש לחיים. בחלק מהמסלולים ניתן גם ללמוד באופן מקוון בזמן שנוח לכם.

לימודים מעל גיל 40

מקצועות מבוקשים מעל גיל 40

מחפשים ללמוד מקצוע מבוקש אחרי גיל 40? במכללת אורין שפלטר המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית, תוכלו לעשות זאת בזמן קצר של כמה חודשים בלבד.

אנחנו מלמדים קורס ייעוץ משכנתאות און ליין, שמאפשר לכם לעבוד כעצמאים במסגרת הבנקים או בכל מוסד פיננסי שמציע ייעוץ בתחום. אנחנו מעבירים קורס מיוחד בהשקעות נדל"ן, עבור כל מי שרוצה להבין כיצד הדברים עובדים בפועל. הקורס מתאים עבור כל מי שמעוניין להכיר את התחום לצורך השקעה פרטית או פרויקט יזמי. אנחנו מלמדים קורסים בתחום הביטוח עבור חתמים ורפרנטים, ויש לנו קורס מיוחד עבור אנשים המעוניינים להתמקצע בביטוח רפואי.

הצטרפו אלינו ללימודים במכללה

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על כל מסלולי הלימודים שלנו במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו, ונשמח לעזור לכם למצוא את המקצוע המתאים ביותר עבורכם. מכללת אורין שפלטר מאפשרת לכם ללמוד מטובי המרצים בארץ, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח ומקנים לכם סט כלים מעשי לעבודה בכל אחד מהתחומים שאותם אנחנו מלמדים.

דילוג לתוכן