לימודים סוכן ביטוח פנסיוני בצפון

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, מכשירים אתכם למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים, עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת הלימודים במכללת אורין שפלטר, בשלוחה שלנו בחיפה, אנחנו מלמדים קורס סוכן ביטוח אונליין הכנה עבור כל אחד מהמבחנים, ועוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים. ההכשרה כוללת מעבר של ארבע מבחנים במקצועות היסוד, ועוד שני מבחנים מקצועיים, בנוסף לסטאז' של חצי שנה.

ארבעת המבחנים במקצועות היסוד עבור ביטוח פנסיוני ואלמנטרי כוללים את המבחן בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בתחום האלמנטרי תצטרכו לעשות שני מבחנים מקצועיים בביטוח תאונות וביטוח רכוש, ובתחום הפנסיוני שני מבחנים מקצועיים במקצועית א' ובגמר פנסיוני. לאחר ארבעת המבחנים במקצועות היסוד תוכלו כבר להתחיל את הסטאז' המתאים.

סוכן ביטוח לימודים בחיפה
לימודים במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפנסיוני והפיננסי, עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הלימודים אצלנו במכללה מתקיימים ברמה הגבוהה ביותר שניתן, ומכינים אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום. אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מן השטח, כולם בעלי ניסיון עשיר בהוראה.

בשלוחה שלנו באזור הצפון מלמדים טובי המרצים של המכללה. בנוסף לצוות המקצועי שיעזור לכם לאורך כל הדרך. בכל שלב במהלך לימודי סוכן ביטוח פנסיוני אתם מוזמנים לפנות אל יועצי הלימודים שלנו, ולהתייעץ איתם בנוגע לכל נושא הקשור לקורסים הנלמדים, אפשרויות התעסוקה בתחום ונושאים אחרים כנדרש. בסיום הלימודים אנחנו עוזרים לסטודנטים שלנו למצוא עבודה. פורטל המשרות העשיר שלנו עם עשרות הצעות עבודה כל יום, מחברות הביטוח והסוכנויות המובילים בארץ, עומד כולו לרשותכם.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן