לימודים סוכן ביטוח פנסיוני כמה זמן?

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני, מתקיימים במתכונת של קורסי הכנה למבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת הלימודים תצטרכו לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, יסודות החשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח ושני מבחנים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני. כמו כן, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. הלימודים במכללת אורין שפלטר מתקיימים במשך שנה וחצי עד שנתיים והם מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים. במהלך הלימודים אנחנו שמים דגש מיוחד על הצד הפרקטי של המקצוע ומקנים לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום.

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני כמה זמן

לימודי ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר

קורסי ההכנה שלנו עבור המבחנים מתקיימים במתכונת דיגיטלית או פרונטלית בהתאם לדרישות הסטודנט. אצלנו תוכלו ללמוד מסלול לימודים מלא במתכונת דיגיטלית בלבד. מכללת אורין שפלטר עובדת עם טובי המרצים בכל תחום, כולם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בארץ בתחום הביטוח הפנסיוני, עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר מבין כל מסלולי הלימוד. בהתאם לכך, אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים הנדרשים להסמכה כך שבוגרינו יוצאים עם תואר בביטוח.

לימודי ביטוח פנסיוני עבור מי זה מתאים?

לימודי ביטוח פנסיוני מתאימים במיוחד עבור סטודנטים המעוניינים לעבוד כסוכני ביטוח פנסיוניים מול חברות הביטוח והסוכנויות השונות. מעבר לכך, הלימודים מכשירים אתכם לעבודה בייעוץ ושיווק פנסיוני. היועצים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים והעבודה מתאימה עבור אלו מכם המעוניינים במשרה קבועה ויציבה, עם הכנסה יחסית גבוהה ביחס לשכר הממוצע במשק. משווקים פנסיוניים עובדים במסגרת חברת ביטוח או סוכנות בשיווק של מוצרים ללקוחות החברה. שיווק פנסיוני הוא מקצוע מעולה עבור אלו מכם המעוניינים להשתלב בעבודה בסוכנויות הביטוח והחברות השונות ברחבי הארץ.

איך נרשמים ללימודים במכללה?

מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן