לימודים על חשבון הפיקדון הצבאי

לימודים על חשבון הפיקדון הצבאי מאפשרים לכם לרכוש מקצוע לאחר סיום השירות. הפיקדון הצבאי נועד עבור לימודים אקדמיים או מקצועיים, ולא ניתן לפדות את הכספים.

בעבר רבים מהמשתחררים הטריים פנו ללימודים אקדמיים. אך בשנים האחרונות אנחנו עדים לשינוי מגמה. רבים מבוגרי הצבא פונים ישירות ללימודים ביטוח פנסיוני מקצועיים במכללה ומוותרים על התואר הראשון. בהתאם לכך, במכללת אורין שפלטר אנחנו מציעים לבוגרי צבא מספר מסלולי לימוד אטרקטיביים בתחום הביטוח והפיננסים ובתחומים נוספים, המכשירים אתכם באופן ישיר לעבודה בתחום. אנחנו מאפשרים לסטודנטים שלנו להשתמש בכל כספי הפיקדון הצבאי על מנת לממן את הלימודים במכללה.

מימוש הפיקדון הצבאי לצורך לימודים במכללה

מעוניינים לממש את הפיקדון הצבאי ולא יודעים באיזה מקצוע לבחור? יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לכם עם הבחירה המתאימה. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית. אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור הוצאת רישיון ביטוח פנסיוני ואלמנטרי. לצורך ההכשרה בתחום תצטרכו לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים שונים בכל אחד מהתחומים. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.

מכללת אורין שפלטר מלמדת עשרות קורסים והכשרות מקצועיות. בתחום שוק ההון, השקעות נדל"ן וייעוץ משכנתאות, ובעוד תחומים רבים נוספים. בחלק מהמסלולים אנחנו עוזרים לכם, בסיום לימודים בשעות הערב וההכשרה המעשית, למצוא עבודה בתחום. בהתאם לכך, פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות הבוגרים של המכללה.

לימודים על חשבון הפיקדון הצבאי
הרשמה ללימודים ותנאי קבלה

מסלולי הלימוד אצלנו מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים וללא צורך בפסיכומטרי. רוצים לקבל פרטים מדויקים על כל אחד מהמסלולים בו אתם מעוניינים ללמוד? רוצים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן