לימודי ביטוחי חיים

ביטוח חיים הינו מוצר מורכב ועל-מנת להתאימו לצרכים הספציפיים של מבקש הביטוח נדרש ידע רחב. בהתאם לא כל סוכן ביטוח רשאי למכור ביטוחים אלה – אלא רק בעלי רישיון סוכן ביטוח פנסיוני מטעם משרד האוצר. רישיון זה ניתן למי שעובר 6 מבחנים (חלקם של הרשות לניירות ערך וחלקם של משרד האוצר) וסטאז' שנמשך 6 חודשים. במכללת אורין שפלטר ניתן ללמוד בקורסים שמהווים הכנה אופטימלית לכל אחד מהמבחנים הנ"ל ולזכות ברישיון המיוחל תוך שנה וחצי עד שנתיים.

הקורסים הם: כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, יסודות הביטוח, ניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני, קורס שכולל מבחן יסודות הביטוח לצד ידע מקצועי רחב היקף, שכן סוכנים פנסיוניים מורשים לשווק לא רק ביטוחי חיים אלא גם מוצרים כמו קרן פנסיה, ביטוח מנהלים או קופת גמל, וכן ביטוחי בריאות וביטוחים סיעודיים.

צוות המרצים בקורסים השונים הוא בעל ניסיון רב בהכנה לבחינות של משרד האוצר והרשות לניירות ערך, ומקפיד על יחס אישי לכל תלמיד ותלמידה וסיוע במקומות שבהם הם מתקשים. בנוסף בכל אחד מהקורסים ישנו ספר לימוד מקיף שמאפשר להטמיע באופן מושלם את חומר הלימודים ולתרגל אותו, וכך להגיע מוכנים למבחנים. אמצעי עזר משמעותי נוסף הוא אתר אינטרנט מיוחד ובו תרגילים רבים שפתרונם תורם לרמת המוכנות לבחינה ומאפשר איתור נקודות חולשה וחיזוקן מבעוד מועד.

מכללת אורין שפלטר מפעילה חברת השמה שמתמחה בתחומי הפיננסים והביטוח. החברה נמצאת בקשר רציף עם כל חברות הביטוח הגדולות בישראל, כך שלבוגרות ובוגרי לימודי ביטוח חיים במכללה גישה למשרות מתגמלות במיוחד וסיכוי גבוה להתחיל להתפרנס מיד עם השלמת הדרישות לקבלת הרישיון. שכר הבסיס של סוכן ביטוח פנסיוני מתחיל הוא 8,000 ש"ח, כשבנוסף הוא מקבל בונוסים ועמלות, ובהמשך הדרך עשויה המשכורת החודשית הבסיסית להגיע עד ל-18,000 ש"ח. עבור סוכני ביטוח עצמאיים ההכנסות עשויות להיות גבוהות אף יותר.

לימודי ביטוח חיים

לימודי ביטוח חיים

ביטוח חיים הוא אחד מהביטוחים הנחוצים ביותר. הביטוח נועד לעזור לנו ולמשפחתנו במקרה הנורא מכל של אובדן אחד מבני המשפחה. זה לא פשוט לבטח את עצמכם או את הקרובים אליכם אבל בסופו של דבר זאת החלטה שיכולה להועיל בעתיד לבוא. גם אם אנחנו מסרבים להכיר בכך לפעמים ביטוח חיים יכול להציל חיים עבור אלו שנשארים מאחור. בגלל החשיבות הרבה של ביטוחי חיים ההכשרה בתחום חייבת להיות מקצועית ביותר הן בפן הלימודי והן בפן האישי. אצלנו במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים אתכם איך לגשת ללקוחות בנושא כל כך עדין ורגיש. איך לפנות אל כל אחד בצורה המתאימה עבורו.

 תפקידיו של סוכן הביטוח

סוכני הביטוח אחראים לניהול סיכונים של אנשים פרטיים וגופים מסחריים או ציבוריים. המקרה הנפוץ ביותר בסקטור הפרטי הוא ביטוח למקרה של אסון. בשביל לבטח אנשים בצורה יעילה על הסוכן לדעת בדיוק איך להתאים את הביטוח לאדם. אצלנו תקבלו את הכלים הנדרשים לעשות זאת כהלכה. במיוחד בתחילת הלימודים עם הקורסים המקיפים ביסודות הביטוח. אנחנו ממליצים לסטודנטים שלנו גם לקחת קורסים בביטוח אלמנטרי או פנסיוני לשם השלמת הלימודים. ככל שתרחיבו את היריעה אפשרויות התעסוקה שלכם יגדלו בהתאמה.

כמה מרוויח סוכן ביטוח? ייעוץ או שיווק פנסיוני וקורס סוכני ביטוח הם תחומים מבוקשים ביותר בשוק העבודה. בשביל לעסוק בכל אחד מהתחומים יש לעבור בחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אחת הדרישות המרכזיות היא מעבר של הבחינה ביסודות הביטוח. קורס הנלמד במסגרת התוכנית לביטוח חיים. במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד בצורה משולבת קורס ביטוח חיים עם מסלול אלמנטרי או פנסיוני בהתאם לצרכים שלכם ולזמן העומד לרשותכם.  בכל שאלה או עניין שיש לכם בתחום פנו אלינו בהקדם האפשרי, נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

דילוג לתוכן