לימודי ביטוח אונליין

לימודי ביטוח אלמנטרי מתקיימים במסגרת של קורסי הכנה עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת ההכשרה בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי, תצטרכו לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים זהים במקצועות היסוד ושני מבחנים מקצועיים נוספים בכל אחד מהמסלולים. את הקורסים ניתן ללמוד באופן מקוון או פרונטלי בהתאם לצרכים של הסטודנט.

לימודי ביטוח אונליין, מאפשרים לכם ללמוד את המקצוע בזמן ובתנאים נוחים עבורכם. הלימודים במכללת אורין שפלטר, משלבים בין לימוד תיאורטי מעמיק לבין התנסות פעילה בעבודה בפועל תוך כדי הלימודים.

המערך המקוון שלנו הבנוי בצורה אינטראקטיבית, כולל סימולציות ותרגילים ופתרונות לאלפי שאלות עבור הבחינה. במהלך הלימודים נכין אתכם בצורה הטובה ביותר למבחנים, ונעזור לכם למצוא את הסטאז' המתאים. לאחר סיום ארבעת המבחנים במקצועות היסוד תוכלו להתחיל כבר בסטאז' שאורכו חצי שנה.

לימודי ביטוח אונליין

לימודי ביטוח תנאי קבלה

לימוד ביטוח מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים, כל מה שנדרש מכם הוא שתיים עשרה שנות לימוד, ללא צורך בפסיכומטרי. הלימודים מתאימים עבור כל אחד מכם המעוניין לעבוד באחד המקצועות המבוקשים ביותר במעגל התעסוקה. בתחום הפנסיוני תוכלו לעובד כיועצים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים. בתחום האלמנטרי, העבודה היא כסוכני ביטוח בדרך כלל כעצמאים מול חברות הביטוח והסוכנויות השונות ברחבי הארץ.

כמה זמן נמשכים לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי?

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי נמשכים בין שנה וחצי לשנתיים תלוי כמובן בקצב הלימוד של הסטודנט. בהמשך הדרך המקצועית, תוכלו לשלב בין התחומים ולהוציא תעודה משולבת בביטוח פנסיוני ואלמנטרי. כל מה שנדרש בשביל לשלב בין שני הביטוחים הם שני קורסים מקצועיים וסטאז' של חצי שנה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן