לימודי ביטוח אורין שפלטר

בתחום הביטוח ישנם שני מסלולים מרכזיים הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי. הביטוח הפנסיוני הוא ביטוח חובה והוא מופרש משכרם של העובדים. חלק מהכספים מופקדים מכספי המעסיקים וחלקם על ידי העובדים. הביטוח הפנסיוני בא להבטיח את זכויותיהם הפיננסיות של העובדים במקרה של מוות, מחלה או יציאה לגמלאות בגיל הפרישה. במגגרת הביטוח הפנסיוני כלולים ארבעה מסלולים להפקדות הככפים, קרן פנסיה, ביטוח מנהלים, פנסיה תצציבית וקופת גמל לתגמולים. הביטוח האלמנטרי מטפל בכל ביטוחי הרכוש וביטוחים נוספים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. 

סוכני הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי חייבים לעבור הכשרה בתחום, הכוללת מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בנוסף לכך, על הסטודנטים לעשות סטאז' של חצי שנה. המסלול שלנו בקורס סוכן ביטוח במכללת אורין שפלטר, מלל אתככ בצורה מלאה למבחנים ומקנה לכח את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום. במהלך הלימודים תתנסו בפועל בעבודה מעשית באמצעות סימולציות ותיםאמרר ותיםאמרר יתיית באמצעות סימולציות ותיםאמרר בעשית באמצעות סימולציות ותיםאמרר בעעבודה המוטו שלנו במכללה, הוא לימודים מעשיים המכוונים אתכם להשתלבות מהדירע בהשתלבות מהדירע בע. בהתאם לכך, אנו מסייעים לכם במציאת עבודה בתחום, מיד עם סיום הלימודים. 

לימודי ביטוח אורין שפלטר 

מסלולי לימוד נוספים בתחום הביטוח

במגגרת מסלולי הלימוד שלנו בביטוח, אנחנו מכשירים אנשי מצצוע לעבודה בסוכנויות בסברות השונות. במכללת אורין שפלטר, יש לנו מסלול לימודי סוכן ביטוח בחיתום עסקי, יתום כללי וחיתום רפואי. כמו כן, יש לנו קורס מקצועי עבור רפרנטים בתחום הביטוח. כל הקורסים המקצועיים שלנו מכשירים אתכם לעבודה בתחום ומקשים לכם כלים לכם כלים. בהתאם לכך, המרצים שלנו הם אנשי מצצוע שבאים מן השטח, אנשי מצצוע בתחום הביטוח ובתחומים משיקים. הניסיון המקצועי שלהם עומד כולו לרשותכם. 

בכל שאלה ובכל עניין בנוגע לתוכניות הלימודים במכללה, אתם מוזמנים לפנות אל היועצים שלנו. אנחנו כאן עבורכם, אל תהססו להתקשר אלינו עוד היום ולקבוע פגישה.

דילוג לתוכן