לימודי ביטוח אלמנטרי בחיפה

לימודי ביטוח אלמנטרי בחיפה במכללת אורין שפלטר, מכינים אתכם בצורה המלאה ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הכשרה כסוכני ביטוח אלמנטרי, דורשת מעבר של שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לסטאז' של חצי שנה.

הסוכנים האלמנטרים אחראים על כל ביטוחי החובה המוכרים לכולנו, מדובר בביטוחים שכל אחד נדרש לעשות בעת קניית דירה או רכב, ביטוחי רכוש וביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. מדובר באחד התפקידים המעניינים והמתגמלים ביותר בשוק העבודה. במהלך העבודה כסוכני ביטוח אלמנטרים אתם עוזרים ללקוחות לנהל את כל המסלולים שבהם הם מבוטחים. בהתאם לכך, אתם נדרשים לעבוד ביחד עם הלקוח לטובתו האישית ולמצוא את הכיסוי הביטוחי ההולם ביותר את הצרכים שלו. מדובר בעבודה המשלבת בין הפן האישי של שירות לקוחות לבין ידע בירוקרטי ותיאורטי מעמיק.

לימודי ביטוח אלמנטרי בחיפה
מדוע ללמוד במכללת אורין שפלטר?

מכללת אורין שפלטר היא קבוצת ההשכלה הפיננסית הגדולה ביותר בארץ. השלוחה שלנו בחיפה נועדה במיוחד עבורכם תושבי הצפון. אצלנו תקבלו הכשרה מעשית מלאה, ועזרה בסיום לימודי ביטוח פנסיוני במציאת מקום העבודה המתאים עבורכם. פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות הסטודנטים שלנו, עם עשרות משרות חדשות מהסוכנויות והחברות המובילות ביותר בארץ, המתעדכנות מדי יום ביומו. בתחום הביטוח יש לנו מסלול מיוחד שעוזר לכם לעבור את המבחנים בהצלחה יתרה. אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים. בנוסף למסלול האלמנטרי, יש לנו מסלול לימודים בביטוח פנסיוני. רבים מהסטודנטים שלנו משלבים בשלב זה או אחר של הלימודים והעבודה, בין שני המסלולים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? רוצים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן