לימודי ביטוח אלמנטרי במרכז

תחום הביטוח הוא תחום העיסוק הבולט והפופולארי ביותר עבור אנשים שלא מעוניינים להוציא תואר אקדמי. תואר אקדמי הוא מורכב, ארוך, תובעני, ולא רלוונטי בחלקו הגדול, שכן הרבה מהמקצועות  הם מקצועות תאוריה ובסיס. אנשים לא רוצים לבזבז 3 או 4 שנים ועשרות אלפי שקלים כדי ללמוד חומר עיוני לא פרקטי, ולכן, הרבה אנשים בוחרים ללכת על תחום הביטוח, שכולל לימודים פרקטיים ועניינים שנמשכים בין שנה וחצי לשנתיים, כאשר לאחריהם ניתן להתחיל להרוויח בגדול כמעט באופן מיידי.

הלימודים בתחום הביטוח מתחלקים לשניים – לימודי ביטוח אלמנטרי ולימודי ביטוח פנסיוני. הביטוח הפנסיוני הוא ביטוח הנוגע לכולנו והוא נועד כדי לעגן את ההפרשות החודשיות מהמשכורת לטובת הפרישה. הביטוח האלמנטרי הוא יותר יום יומי, והוא נוגע לצורך של אנשים להגן על הרכוש שלהם ועל עצמם באופן ספציפי. ביטוח אלמנטרי כולל ביטוח בריאות, ביטוח מבנה, ביטוח רכוש ושלל ביטוחים הקשורים באופן ישיר לצרכים המיידיים שלנו. כל סטודנט שלומד ביטוח צריך לבצע את הבחירה שלו בסופו של דבר לגבי הכיוון אליו הוא רוצה ללכת, מכיוון שמדובר בשתי דרכים שונות לחלוטין.

נוחות ועזרה לסטודנט

במרבית המכללות האיכותיות בתחום הביטוח מתאפשר ללמוד בשעות הערב, על מנת שיתאפשר לסטודנטים לעבוד ולקיים חיים פרטיים עד כמה שניתן, דבר שלא מתאפשר כאשר בוחרים בתואר אקדמי מלא. לימודי ביטוח אלמנטרי במרכז או בצפון יכולים להיעשות בצורה אופטימלית מבלי להפריע לאורח החיים בשום צורה ואופן. כאשר בוחנים את האפשרות של לימודי ביטוח אלמנטרי במרכז השם של מכללת אורין שפלטר עולה, מכיוון שמדובר במכללה המובילה כיום בשוק. אורין שפלטר שולחת את מרבית הנבחנים לבחינה השנתית של לשכת משרד האוצר, והיא נותנת לסטודנטים שלה מענה אידיאלי בכל הנושא של איכות המרצים ועזרה לסטודנט.

דילוג לתוכן