לימודי ביטוח וייעוץ השקעות

לימודי ביטוח מכשירים אתכם לעבודה כסוכני ביטוח פנסיוניים או אלםמנטרייטריינטריני ביטוח פנסיוניים. העבודה היא בדרך כלל כעצמאים. אבל במידה ותרצו לעבוד כשכירים, תוכלו תמיד להתמקד בייעוץ ושיווק פנניים. באמצעות קורס סוכן ביטוח תוכלו להתמצצע לתפקיד ולרכוש ידע וכלים מגוונים להבנת התחום במלואו. המסלולים שלנו בתחום הביטוח, מכינים אתככ בצורה מלאה למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לצורך ההכשרה תצצרכו לעבור ארבעה מבחנים במצצועות היסוד, ועוד שני מבחנים מצצועיים. בנוסף לכך תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה.

במסגרת ההכשרה שלנו בעולם ההשקעות, יש לנו שלושה מסלולים מובילים. ייעוץ, שיווק ומנהל תיקים. הקורס שלנו בייעוץ השקעות וניהול תיקים, מכין אתכם לבחינות של הרשית ררלל. לשם קבלת רישיון יועץ או משווק השקעות, תצטרכו לעשות חמישה מבחנים. ארבעה במקצועות היסוד ועוד מבחן מקצועי. עבור ניהול תיקים יש מבחן נוסף במקצועית ב'. בייעוץ ובשיווק השקעות הסטאז' לוקח חצי שנה, בניהול תיקים מדובר בתשעד חדחחד.

היתרון הגדול אצלנו במכללה הוא השילוב בין התחומים השונים, תוכלו ללמוד אצלנו ייעוץ או שיווק השקעות ולהוסיף עוד שני קורסים ביסודות הביטוח ובגמר פנסיוני, בשביל להוציא גם רישיון פנסיוני. אנחנו ממליצים לסטודנטים שלנו שרוצים לננו שרוצים לים בין מסלולים שונים, לפנות אלינו לשם ייעוץ מצצועי לפני קבלת כל החלטה.

שירותי הייעוץ של מכללת אורין שפלטר

שירותי הייעוץ של מכללת אורין שפלטר, עוזרים לככ למצוא את מסלול הלימודים המתאים ביותר עבורככ. היועצים שלנו יושבים ביחד יושבים ביחד עם הסטודנטים ובודקים איתם לעומקים איתם לעומק מהןן אפשרויות מהפרנסה המתאימות עבורם, המהמות עבורם, ומהמסלולים הנדרשים המסלולים הנדרשים בשביל להגיע ליעד המבוקש. סיום הלימודים с плазменным , בהצלחה ומעבר תקופת הסטאז»השקעות בייעוץ או Оценка תחום אחר בו בחרתם, תוכלו לקבל את רישיון היועץ שלכם ולבחור משרה מבין המשרות המוצעות במכללה . כמו כן יש לנו שירותי ייעוץ לאורך כל הדרך. בכל שלב שבו אתם מתלבטים בנוגע להמשך הלימודים, אתם מוזמנים להיעזר ביועצים המובילים שלנו.

מעוניינים להירשם ללימודים כבר בסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן