לימודי ביטוח חיים

ביטוחי חיים הם מוצר מבוקש במיוחד, ועל כן סוכני ביטוח בעלי רישיון מתאים עשויים להגיע לרמות הכנסה גבוהות מאוד, הן כשהם עובדים באופן עצמאי והן כשכירים בחברות וסוכנויות ביטוח. הרישיון הנדרש לשם כך הוא רישיון סוכן ביטוח פנסיוני, ועל-מנת לזכות בו יש לעבור 6 בחינות של משרד האוצר ושל הרשות לניירות ערך וכן סטאז'. במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד בקורסי הכנה לקראת כל הבחינות ולהגיע אליהן עם כל הידע והכלים החיוניים להצלחה.

6 הבחינות במסלול לימודי ביטוח חיים הן בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, יסודות הביטוח, ניתוח ניירות ערך (בחינה שנקראת גם מקצועית א') ומבחן גמר פנסיוני. ניתן להשלים את כל הקורסים ואת כל הדרישות בדרך לרישיון המבוקש תוך 18-24 חודשים ומיד לאחר מכן להתחיל להתפרנס ממכירת ביטוחי חיים כמו גם מוצרים פנסיוניים נוספים (ובפרט קרנות פנסיה, ביטוח אובדן כושר עבודה, קופות גמל וביטוחי מנהלים). משכורתו של סוכן ביטוח מתחיל בתחום זה היא כ-8,000 ש"ח, כשעל סכום זה יש להוסיף בונוסים ועמלות בהתאם להישגים. שכר חודשי בסיסי של סוכן ביטוח פנסיוני מנוסה היא כ-18,000 ש"ח (גם כן לפני עמלות ובונוסים), ועוד אופציה היא עבודה כסוכן ביטוח עצמאי שבונה תיק לקוחות – תיק שהוא נכס יקר ערך, כשבהתאם למידת החריצות והרצינות של הסוכן גובה ההכנסות החודשיות.

למכללת אורין שפלטר חברת השמה משלה אשר נמצאת בקשרי עבודה הדוקים עם כל חברות הביטוח הגדולות בישראל, כך שבוגרות ובגורי לימודי ביטוח חיים במכללה נהנים מהזדמנויות תעסוקה מתגמלות מאוד. מסלול לימודים זה מתאים לכל מי שמחפש קריירה יציבה בתחום שצפוי בו ביקוש ער לנשות ואנשי מקצוע גם בעתיד, וזאת לנוכח התארכות החיים ועליית המודעות לצורך במוצרי ביטוח פנסיוניים. אין תנאי קבלה ואין צורך בידע מוקדם – צוות ההוראה המיומן של המכללה אמון על הכנה אופטימלית ועל ליווי אישי לכל תלמיד.

דילוג לתוכן