לימודי ביטוח ללא בגרות

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי מכינים אתכם למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים עבור ההסמכה. לימודי ביטוח אינם דורשים כל תנאי קבלה מיוחדים, אין צורך בתעודת בגרות או פסיכומטרי בשביל להתקבל ללימודי משווק פנסיוני ולרכוש מקצוע לחיים. במהלך ההכשרה שלנו במכללה, אנחנו מכינים אתכם לכל המבחנים הנדרשים ומקנים לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות בתחום.

הכשרת סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, כוללת מעבר של שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, יסודות הביטוח ומימון וסטטיסטיקה, בנוסף לכך תצטרכו לעשות שני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהתחומים. כמו כן, תדרשו לעבור סטאז' מתאים של חצי שנה.

ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, אפשרויות תעסוקה בתחום

סוכני ביטוח עובדים בדרך כלל כעצמאים מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות. בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד גם כיועצים או כמשווקים. היועצים מספקים מידע אובייקטיבי ללקוח בכל הנוגע לביטוחים הפנסיוניים שברשותו. בהתאם לרגולציה בתחום הביטוח יועצים פנסיוניים אינם מורשים לעבוד במקביל כסוכני ביטוח, והם עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. במסגרת ההכשרה עבור סוכני ביטוח פנסיוניים, תוכלו לעבוד גם בשיווק של מוצרי פנסיה עבור הלקוחות. שיווק פנסיוני מאפשר לכם לעבוד כשכירים או כעצמאים בהתאם להעדפות האישיות שלכם.

לימודי ביטוח ללא בגרות
לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר בלימודי גמר פנסיוני. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. המכללה שלנו גאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

מעוניינים ללמוד ביטוח במכללת אורין שפלטר? רוצים להכין את עצמכם בצורה הטובה ביותר למבחנים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן