לימודי ביטוח לתואר ראשון תל אביב

לימודים אקדמיים הם קרש קפיצה למגוון רחב של משרות שמציעות גם שכר גבוה, גם סיפוק רב וגם אתגר מקצועי. מצד שני, לימודים אקדמיים הם חוויה תובענית מאוד, גם מבחינת הזמן שאנחנו צריכים להקדיש להם, גם מבחינת האנרגיות וכמובן שגם העלות שלהם גבוהה.הבשורות הטובות הן שאין חובה להשקיע בלימודי ביטוח לתואר ראשון: חברות הביטוח מציעות משרות מוצלחות מאוד גם למי שאין לו תואר – ובמיוחד לבוגרות ובוגרי אורין שפלטר, המכללה המובילה בתחום לימודי הביטוח.

קורס אחד שמוביל לתעסוקה מתגמלת הוא חיתום ויישוב תביעות. זהו קורס שנמשך 15 חודשים בלבד, במתכונת של מפגש אחד בשבוע, ובסופו תוכלו לעבוד כחתמים או כמיישבי תביעות וליהנות משכר נאה, תעסוקה יציבה בחברת ביטוח, סביבת עבודה איכותית ואפשרויות קידום. מהות החיתום היא בדיקת הבקשות לביטוחים והחלטה באילו תנאים להציע כל פוליסה, מיישבי תביעות מטפלים בבקשות של לקוחות להפעיל ביטוחים – ובשני המקרים מדובר על עבודה שמחייבת אחריות, תשומת לב לפרטים ומקצועיות, והתגמול בהתאם (כולל אפשרות לעבוד במשרת אם שמשאירה את אחר הצהריים פנוי לאורך כל השבוע).

מסלול אחר שמוביל לקריירה מוצלחת גם בלי תואר ראשון הוא קורס ביטוח פנסיוני , קורס נוסף הוא ביטוח אלמנטרי שבוגריו עובדים כסוכני ביטוח אלמנטריים, שכירים או עצמאיים. למעשה לימודי ביטוח לתואר ראשון לא מאפשרים למכור ביטוחים, וכדי לעסוק בכך ולזכות בהכנסות גבוהות יש לעבור 6 בחינות – בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, יסודות הביטוח, ביטוחי רכוש וביטוח תאונות. במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד בקורסים שמכינים את המשתתפים בהם לכל הבחינות הנ"ל ומבטיחים סיכויי הצלחה גבוהים במיוחד בזכות הניסיון העשיר של צוות המרצים והתרגול הרב לאורך כל קורס (כולל באמצעות אתר ייעודי שכולל שאלות ותרגילים עם פתרונות והסברים מפורטים). ניתן להשלים את המסלול כולו ולהיכנס לשוק התעסוקה תוך 18-24 חודשים.

מרבית הסטודנטים אצלנו במכללה, מגיעים ללימודים ללא תואר ראשון. הלימודים המעשיים, מכוונים אותם ישירות למעגל התעסוקה. לימודי ביטוח תואר ראשון, אינם נדרשים, כפי שציינו, בשביל לעבוד בפועל כסוכן ביטוח פנסיוני או אלמנטרי. בתחומים אלו, תעודת מוסמך, לאחר סטאז' של חצי שנה, מתאימה בהחלט להתחלת העבודה. 

אנחנו מכינים את הסטודנטים שלנו באופן יסודי, למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בהתאם לכך, כל המרצים שלנו הם אנשי מקצוע בעצמם, שיודעים איך להכין אתכם בצורה הטובה ביותר לבחינות. אנחנו לא מאבדים זמן יקר על לימודים לא רלוונטיים. כמו כן בעזרת מצגות ומעבר בפועל על מבחנים של שנים קודמות, אתם מקבלים את כל הכלים הנדרשים להצלחה. כמו כן יש לנו מאגר מוקלט של חומר לימודי. מאגר העומד כולו לרשות הסטודנטים שלנו. כל ההכנות האלו יכינו את הסטודנטים בצורה המקצועית והטובה ביותר בדרך לקבלת רישיון סוכן ביטוח אשר יקנה את האישור להתחיל לעבוד עצמאית הן כפרילנסר והן בתוך אחת מחברות הביטוח המובילות בעזרתנו.

בסיום הלימודים, תוכלו להשתמש במאגר שלנו למציאת עבודה. אנחנו עושים הכל, בשביל לעדכן במאגר את העבודות החמות ביותר בתחום. בהתאם לכך, הלימודים במכללה פותחים לפניכם שער לעבודה. כיום, כולם מכירים את המכללה שלנו, וכולם יודעים שאנחנו מכשירים את סוכני הביטוח הטובים ביותר בתחום. 

לימודי ביטוח תואר ראשון במכללות השונות ברחבי הארץ

חלק מהסטודנטים, מעדיפים ללמוד לימודי ביטוח תואר ראשון. במסגרת תוכנית הלימודים, הסטודנטים לומדים מגוון רחב של קורסים בפיננסים, כלכלה ושוק ההון. כמו כן, תוכנית הלימודים כוללת גם, ייעוץ מס וקרנות פנסיה ואת כל החומר המשפטי הנדרש. אלו לימודים תובעניים הדורשים זמן והשקעה. אבל מי שמעוניין בשילוב של מקצוע עם השכלה גבוהה, המסלול מתאים עבורו בהחלט. קורס סוכן ביטוח הוא חלק מתכנית הלימודים, קורס זה יכין אתכם עיונית ומעשית לאינטראקציה עם הלקוחות, התמודדות עם התנגדויות וקשיים והכנת פוליסות איכותיות שישביעו את רצון לקוחותיכם הראשונים. אין צורך בתואר ראשון בשביל לעבוד כסוכן ביטוח, אבל התואר יכול לפתוח עבורכם דלתות למקצועות נוספים. בכל מקרה, המכללות השונות ברחבי הארץ, כולל המכללה שלנו. פתחו בשנים האחרונות מסלול מיוחד לתואר ראשון.

דילוג לתוכן