לימודי ביטוח פנסיוני בחיפה

לימודי ביטוח פנסיוני בחיפה במכללת אורין שפלטר, מכינים אתכם בצורה מלאה למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת ההכשרה תצטרכו לעבור שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. כמו כן, סוכני ביטוח פנסיוניים נדרשים לעבור סטאז' של חצי שנה. במסגרת הלימודים בביטוח פנסיוני תרכשו  סט כלים עדכני לעבודה בתחום והתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות. 

אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ, ומספקים עבורכם ידע מעשי ברמה הכי גבוהה שניתן. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לכם בסיום הלימודים למצוא עבודה בתחום. פורטל המשרות העשיר שלנו פתוח עבור בוגרי המכללה. בהתאם לכך, המטרה שלנו היא שכל אחד מהסטודנטים שלנו ימצא את מקומו, מייד עם סיום הלימודים, במעגל התעסוקה. 

ההכשרה בתחום הפנסיוני מאפשרת לכם לעבוד כיועצים פנסיוניים משווקים או סוכני ביטוח. תוכלו לעבוד במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות או לפתוח עסק עצמאי. בהמשך במידה ותרצו להרחיב את העסק, תוכלו ללמוד גם ביטוח אלמנטרי. בשביל הכשרה נוספת בביטוח אלמנטרי תצטרכו לעשות רק שני מבחנים מקצועיים נוספים ועוד סטאז' של חצי שנה. 

לימודי ביטוח פנסיוני בחיפה

לימודים מקצועיים במכללת אורין שפלטר

לימודים מקצועיים במכללת אורין שפלטר מכינים אתכם להשתלבות מהירה בשוק העבודה. אנחנו המכללה המובילה בתחום הפיננסי והפנסיוני, עם הכנה מלאה למבחנים של הרשות לניירות ערך ערך ומשרד האוצר. אצלנו תוכלו ללמוד ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, לימודים בתחום שוק ההון, ניהול תיקים, שיווק וייעוץ או להתרכז בקורסים מקצועיים. יש לנו הכשרה מתאימה עבור יועצי משכנתאות וקורסים מתאימים בהשקעות נדל"ן עבור יזמים ואנשים פרטיים. תתקשרו לשאול כמה עולה קורס יועץ פנסיוני.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימוד אצלנו במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו. 

דילוג לתוכן