לימודי ביטוח פנסיוני בתל אביב

ישנם מספר יתרונות להשקעה בלימודי ביטוח פנסיוני בתל אביב. הראשון שבהם הוא אפשרויות תעסוקה מגוונות. לימודי סוכן ביטוח פנסיה מקנים ידע נרחב בתחום הפיננסי והביטוחי, ומאפשרים לעבוד במגוון תפקידים בתחום הפנסיה, כגון יועץ, משווק וסוכן פנסיוני. מעבר לכך, התחום מציע שכר גבוה. שכרם של אנשי מקצוע בתחום הפנסיה הוא בדרך כלל גבוה מהממוצע במשק. מעבר לכך, התחום מספק יציבות תעסוקתית. תחום הפנסיה הוא תחום יציב יחסית, ויש בו ביקוש מתמיד לאנשי מקצוע בתחום. לבסוף, ביטוח פנסיוני הוא תחום מרתק המעניק סיפוק אישי לאנשים שעוסקים בו.

לימודי ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית. בהתאם לכך, אנחנו מלמדים את מסלול הלימודים המקיף ביותר עבור המבחנים בביטוח פנסיוני. כמו כן, אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים. בסיום הלימודים וההכשרה המעשית, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. פורטל המשרות העשיר שלנו, עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה. בפורטל שלנו תמצאו עשרות משרות שמתעדכנות מדי יום ביומו, מטובי החברות והסוכנויות בארץ.

לימודי ביטוח פנסיוני בתל אביב
היכן עובדים יועצים פנסיוניים?

יועצים פנסיוניים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. היועצים מספקים מידע אובייקטיבי ללקוח בנוגע לכל מסלולי החסכון הפנסיוני שברשותו. יועצים פנסיוניים יכולים גם לעבוד כעצמאים לאחר רכישת ניסיון מתאים בתחום. בתחום הפנסיוני תוכלו גם לעבוד כסוכני ביטוח או משווקים. הלימודים התיאורטיים הנדרשים עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ומשווקים זהים בשלושת המסלולים. השוני הוא באופי ההכשרה המעשית הנדרשת בכל אחד מהתחומים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על לימודי ייעוץ פנסיוני לחרדים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן