לימודי ביטוח פנסיוני תנאי קבלה

לימודי ביטוח פנסיוני מכינים אתכם לכל המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, במסגרת הלימודים בתחום כלולים קורסי הכנה עבור ארבעת מבחני היסוד בחשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח בנוסף לשני קורסים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני. המסלול שלנו בביטוח פנסיוני הוא בהיקף של 670 שעות לימוד אקדמיות והוא מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים, אין צורך בפסיכומטרי לצורך ההרשמה ללימודים. הלימודים בתחום מכשירים אתכם לעבודה כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוני. בכל אחד מהתחומים תצטרכו לעשות סטאז' מתאים של חצי שנה.

מכללת אורין שפלטר מכינה אתכם בצורה מלאה למבחנים הנדרשים, ומקנה לכם סט כלים עדכני לעבודה בתחום. אנחנו המכללה עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר ועם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר מבין כל המכללות השונות ברחבי הארץ. אנחנו עובדים עם צוות מרצים מעולה, אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי שבאים מן השטח. כל המרצים שלנו עוברים הכשרה מקיפה להוראה במכללה. המכללה שלנו עוזרת לכם לעבור את המבחנים בהצלחה יתרה ובסיום קוס סוכן ביטוח פנסיוני למצוא עבודה בתחום. לרשות הבוגרים של המכללה, עומדת מערכת ההשמה שלנו עם משרות נחשקות מכל חברות הביטוח, בתי ההשקעות והבנקים המובילים במשק.

לימודי ביטוח פנסיוני תנאי קבלה
הכשרה כיועצים, משווקים וסוכני ביטוח

יועצים פנסיונים בדומה ליועצי השקעות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים, אך ישנם גם יועצים פרטיים. התפקיד שלהם הוא מתן ייעוץ ללקוחות בתחום הפנסיה, קופות הגמל וקרנות ההשתלמות וכל תחום אחר הקשור לחסכונות הפנסיוניים. משווקי השקעות עובדים כשכירים בבתי השקעות, סוכנויות וחברות ביטוח, והם עוסקים בשיווק של מוצרים פנסיוניים של בית העסק ללקוחות. סוכני הביטוח עובדים בדרך כלל כעצמאים מול מספר חברות וסוכנויות והם דואגים למטרייה הביטוחית הפיננסית ההולמת ביותר עבור הלקוחות שלהם.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן