לימודי ביטוח תנאי קבלה

מעוניינים לפצוח בקריירה חדשה? מכללת אורין שפלטר מלמדת את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור מבחני ההסמכה בתחום הביטוח במתכונת מקוונת ופרונטלית. המסלול כולל הכנה לששת המבחנים הנדרשים עבור הסמכת סוכני ביטוח. מדובר בארבעה מבחנים העוסקים במקצועות היסוד, לרבות חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, כלכלה, יסודות הביטוח, ושני מבחנים מקצועיים. כמו כן, יש לעבור לעבור סטאז' של חצי שנה, אותו ניתן להתחיל מיד לאחר סיום ארבעת המבחנים במקצועות היסוד.

במסגרת ההכשרה תקבלו הכנה מלאה לכל המבחנים הנדרשים, ותרכשו סט כלים פרקטי לעבודה עם לקוחות בתחום. אנחנו עובדים עם טובי המרצים, שהינם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

היכן עובדים סוכני ביטוח?

סוכני ביטוח עובדים במסגרת סוכנויות וחברות ביטוח. לאחר רכישת ניסיון מקצועי מתאים, תוכלו לעבוד בתחום כעצמאים. סוכני הביטוח האלמנטרי מספקים עזרה מקצועית ללקוחות בכל הנוגע לביטוחים השונים והפוליסות המגוונות. התפקיד של סוכני הביטוח האלמנטרי הוא לספק מידע אובייקטיבי ללקוח.

לימודי ביטוח תנאי קבלה
לימודי ביטוח, תנאי קבלה ללימודים

לימודי ביטוח אלמנטרי מתאימים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין לעבוד בתחום הביטוח. מכללת אורין שפלטר הינה המכללה הטובה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית, והיא מתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים של משרד האוצר והרשות לניירות ערך. בנוסף לכך, לאחר סיום הלימודים וההכשרה המעשית אנחנו עוזרים לבוגרים שלנו למצוא עבודה בתחום. לרשות בוגרי המכללה עומד פורטל המשרות שלנו הכולל עשרות משרות חדשות, כאשר פורטל זה מתעדכן מדי יום ביומו.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על מסלול הלימודים שלנו בתחום הביטוח האלמנטרי? רוצים להירשם ללימודי יסודות הביטוח במכללה? פנו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, הם ישמחו לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן