לימודי בנקאות ושוק ההון תנאי קבלה

לימודי בנקאות ושוק ההון תנאי קבלה 2ב

הרצון לפתוח דלתות חדשות קיים אצל כל אחד מאיתנו, אך לא כל דלת היא פתוחה בהגדרה. המציאות היא שיש הרבה מאוד תנאים מקדימים כדי להיכנס לתחומים שונים, ולכן חשוב לבדוק את רמת ההתאמה של העניין. מבחינה תעסוקתית, מרבית המשרות האיכותיות מצריכות תואר אקדמי, אך חשוב להבין שעדיין יש משרות טובות מאוד, בתחומים מבוקשים, שלא מצריכים תואר מתיש שאורך 4 שנים. יש הרבה מאוד משרות בתחום הכלכלה, הבנקאות ושוק ההון אליהן אפשר להתקבל גם בתנאי קבלה לא גבוהים מדי.

לימודי בנקאות ושוק ההון תנאי קבלה

כאשר בוחנים את הנושא של לימודי בנקאות ושוק ההון תנאי קבלה וסף כניסה, רואים כי במקום ללמוד תואר ארוך ומייגע, אפשר ללמוד לתואר מקצועי, ולקבל יתרון ענק על פני הרבה אנשים אחרים. עבור הרבה מאוד משרות בתחום המשכנתאות, הביטוח וייעוץ ההשקעות יש צורך בתואר מקצועי טוב ולא בתואר אקדמי, מה שיכול לסלול את דרכם של הרבה מאוד אנשים פנימה. התחומים הללו הם תחומים מבוקשים, איכותיים, מכובדים ורווחיים מאוד, ותנאי הקבלה הם לא כאלו שמקשים או מרחיקים אנשים, כפי שעושים לעיתים משרות שדורשות פסיכומטרי ותואר אקדמי.

פרקטי ולא תיאורטי

כאשר לומדים לתואר מקצועי, חשוב לבחור במקום הנכון. מכללת אורין שפלטר היא המכללה הטובה והאיכותית ביותר בארץ ללימודי כלכלה. המכללה מציעה מספר תארים פרקטיים שיכולים להכניס אנשים אל תוך שוק ההון, מכמה זוויות, ולתת להם את כל המידע והכלים שהם צריכים כדי להצליח בו. מסלולי הלימודים במכללה הם קצרים מאוד, כשנתיים בלבד, והם מאוד פרקטיים ולא תיאורטיים. למכללה יש שני קמפוסים, בתל אביב ובחיפה והלימודים נערכים בשעות הערב ובימי שישי, כך שהסטודנטים יכולים להתחיל ולעבוד בתחום תוך כדי התואר ובכך לייצר יתרון חשוב על הרבה אנשים אחרים. שמעתם כבר על השירות הר הביטוח של משרד האוצר?

דילוג לתוכן