לימודי השקעות בשוק ההון

השקעות בשוק ההון מאפשרות לכם לנצל את הכסף הפנוי שברשותכם בצורה יעילה. שוק ההון מלווה כל אחד מאתנו לאורך כל החיים החל מחסכונות הפנסיה דרך קרנות ההשתלמות ועד להשקעות בבורסה. בהתאם לכך, השקעות בשוק ההון מאפשרות לכם גם להבין את מסלולי החסכון שלכם ולנהל את העניינים הפיננסים האישיים בצורה יעילה יותר. 

במסגרת הלימודים במכללת אורין שפלטר אנחנו מרחיבים עבורכם את היריעה ומלמדים גם השקעות אלטרנטיביות. לימודי השקעות בשוק ההון הם חלק משמעותי מתוכנית הלימודים. אבל בנוסף לכך, תלמדו על אפשרויות השקעה אלטרנטיביות אחרות. במהלך קורס שוק ההון אונליין נתמקד גם בהשקעות נדל"ן, מטבעות דיגיטליים, אנרגיה מתחדשת, הלוואות P2P והשקעות אחרות נוספות. 

המטרה שלנו היא לספק עבורכם מידע מגוון ונרחב ככל האפשר שיעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות. לכן, במהלך קורס בשוק ההון למתחילים אנחנו שמים דגש מרכזי על פיזור סיכונים והתאמת ההשקעות לכלכלת המשפחה. אנחנו מקנים לכם כלים להשקעה מושכלת בהתאם לתקציב המשפחתי שלכם, ובהתאם לאופי שלכם כמשקיעים. 

לימודי השקעות בשוק ההון

לימודים מקצועיים במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא קבוצת ההשכלה הפיננסית הגדולה ביותר בישראל. המכללה שלנו מכשירה מדי שנה עשרות אנשי מקצוע לעבודה כסוכני ביטוח, יועצי השקעות, מנהלי תיקים, יועצי משכנתאות ומתכנני פרישה ועוד מקצועות רבים נוספים. אצלנו מלמדים המורים הטובים בארץ, מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ, אנשים שבאים מן השטח. בנוסף לכך יש לנו מערך טכנולוגי מתקדם להוראה שעומד כולו לרשות הסטודנטים שלנו. הלימודים אצלנו מאפשרים לכם לרכוש מקצוע ולעבוד בתחום משמעותי שבו אתם מוצאים עניין, וכמובן גם שכר הולם עבור העבודה שלכם. בהתאם לכך, הרוב המכריע של הסטודנטים שלנו אכן עובדים במקצוע אותו הם למדו. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן