לימודי השקעות נדל"ן

תחום הנדל"ן מאפשר לכם להרוויח בגדול אם תדעו איך לעשות זאת בצורה הנכונה. בהתאם לכך, גם לאחר המשבר של השנתיים האחרונות, השקעות נדל"ן הן עדיין אפיק ההשקעה הרווחי ביותר. 

עולם הנדל"ן דורש היכרות מעמיקה עם שוק הדירות למכירה ועם כל הפרויקטים הנמצאים כיום בשוק. מעבר לדירות להשכרה תוכלו לקנות מגרשים וקרקעות חקלאיות ולהשקיע בנדל"ן משרדי. בשביל לדעת מה מתאים עבורכם, ולהכיר את רמת הסיכון על העסקה, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להשקיע זמן ואנרגיה בלימודי השקעות נדל"ן. 

אצלנו במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס השקעות ייחודי המתאים במיוחד עבורכם. הקורס מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים והוא מקנה לכם כלים פרקטיים להשקעה. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים שבאים מן השטח, אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן ובתחומים משיקים. 

הלימודים אצלנו במכללה מתקיימים באופן פרונטלי או דיגיטלי בהתאם לזמן העומד לרשות הסטודנטים שלנו. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ללימודים במכללה ולרכוש ידע מעשי ותיאורטי שיעזור לכם לקבל החלטות נכונות בנוגע להשקעות הבאות שלכם. 

לימודי השקעות נדלן

לימודי נדל"ן במכללת אורין שפלטר

לימודי שוק ההון למתחילים במכללת אורין שפלטר בנויים משלושה חלקים מרכזיים המקנים לכם ידע מעשי ותיאורטי ברמה הכי גבוהה שניתן. החלק הראשון מקנה לכם את כל מערכת המושגים הנדרשת בשביל להשקיע בנדל"ן. בחלק השני נכיר את כל סוגי העסקאות הן בישראל והן בעולם, נתמקד בעיקר בהשקעות מעבר לים במקומות אטרקטיביים כגון גרמניה וארה"ב. החלק השלישי מעביר אתכם מתחום התיאוריה לתחום המעשה, ומקנה לכם כלים פרקטיים להשקעה המתאימה. במהלך החלק השלישי ננתח מקרה בוחן ותצטרכו לעשות עבודה מסכמת. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? אל תהססו, פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן