לימודי חיתום אשראי

גולשים יקרים, נכון להיום לא מתקיימים לימודי חיתום אשראי במכללת אורין שפלטר. לרשימת הקורסים שכן מתקיימים במכללה, אנא לחצו כאן.

לימודי חיתום אשראי היא תוכנית לימודים מקצועית המכשירה אנשים לעבוד כחתמי אשראי. חתמי אשראי הם אנשי מקצוע בתחום הבנקאות והפיננסים האחראים על הערכת הסיכון של הלוואות. הם אחראים על קבלת החלטות אם לאשר או לדחות בקשות להלוואה, וכן על קביעת תנאי ההלוואה, כגון ריבית, עמלות, ומועד פירעון.
לימודי חיתום אשראי כוללים תכנים תיאורטיים ופרקטיים. התכנים התיאורטיים כוללים נושאים כגון יסודות הבנקאות והפיננסים, תורת הסיכונים, ניתוח פיננסי ותכנים רבים נוספים. התכנים הפרקטיים כוללים ניתוח בקשות להלוואה, עבודה עם מערכות מידע ועבודה בצוותים.
לימודי חיתום אשראי נמשכים בדרך כלל בין שנה לשנה וחצי. הם מתקיימים במגוון מוסדות להשכלה גבוהה, כולל מכללות, אוניברסיטאות, ובתי ספר מקצועיים. לאחר סיום הלימודים, בוגרים יכולים לעבוד כחתמי אשראי בבנקאות מסחרית, בנקים למשכנתאות, חברות כרטיסי אשראי ועוד.

לימודי חיתום אשראי

קורס חיתום עסקי במכללת אורין שפלטר

קורס חיתום עסקים במכללת אורין שפלטר מתאים עבור סטודנטים ללא רקע מוקדם, אשר אין בידם ידע ומיומנויות קודמות בתחום. הקורס מתאים גם עבור עובדים מקצועיים של חברות וסוכנויות הביטוח השונות, המעוניינים להתקדם ולשדרג את מעמדם המקצועי. במהלך הקורס תרכשו ידע תיאורטי נרחב וידע פרקטי שישרת אתכם הלכה למעשה בעבודה בתחום.

במהלך הקורס אנחנו שמים דגש מיוחד על סדנאות, סימולציות ותרגולים פרקטיים בכיתה. קורס חיתום עסקי לוקח חצי שנה בלבד והוא מועבר על ידי טובי המרצים בתחום כולם אנשי מקצוע מעולים המגיעים מן השטח.

מעוניינים להירשם ללימודי חיתום במכללה?

מעוניינים לקבל מידע נוסף על הקורס שלנו בחיתום עסקי? מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן