לימודי חיתום ביטוח חיים

לימודי חיתום ביטוח חיים מהווים מקפצה מקצועית מעולה לאלו המבקשים להשתלב בתחום הביטוח. תחום הביטוח הוא אחד התחומים הכלכליים החשובים בישראל, והוא מעסיק מאות אלפי אנשים. לתחום זה ישנן שלל אפשרויות תעסוקה, המציעות שכר נאה, יציבות תעסוקתית, הזדמנויות קידום נרחבות ועניין יומיומי. תפקיד בסיסי אחד בכל חברת ביטוח הוא חתמים. חתמים הם אנשי מקצוע האחראים על הערכת סיכונים וקבלת החלטות על אישור או דחיית בקשות לפוליסות ביטוח. חתמים נדרשים להיות בעלי ידע מעמיק בתחומי הביטוח, סטטיסטיקה ואקטואריה.

עבור מי מתאימים לימודי חיתום ביטוח?

במכללת אורין שפלטר אנחנו מציעים שני קורסים בחיתום, קורס חיתום פרט וקורס חיתום עסקים. הקורסים מיועדים עבור כל מי שמעוניין לרכוש מקצוע מאתגר ומבוקש. בנוסף לכך, הלימודים מתאימים עבור עובדים מקצועיים המועסקים על ידי חברות וסוכנויות ביטוח, אשר מעוניינים להתקדם ולשדרג את המעמד שלהם. מעבר לידע נרחב בתיאוריה ובאספקטים שונים של הביטוח האלמנטרי, ההכשרה כוללת סדנאות, סימולציות ותרגולים, המקנים למשתתפים ניסיון פרקטי.

לימודי חיתום ביטוח חיים
מה לומדים בקורס חיתום ביטוח?

במסגרת הלימודים תלמדו על כל הסוגים של הביטוח האלמנטרי, לרבות ביטוח רכב, ביטוח חיים, ביטוח בריאות, וביטוח נכס. בנוסף לכך, תרכשו הבנה עמוקה של המדיניות המקובלת בחברות ביטוח, ותבינו כיצד מבצעים את תהליכי האישור של הפוליסות וכיצד נקבעים הסטנדרטים לקבלה של לקוח עבור הפוליסה הנתונה. מעבר לכך, תוכלו לרכוש ידע נרחב בכל הנוגע לניהול סיכונים והתנהלות נכונה מול לקוחות.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס חיתום ביטוח אלמנטרי? פנו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, שישמחו לענות על כל שאלה ולסייע לכם.

דילוג לתוכן