לימודי חיתום רפואי

חתמים רפואיים מעריכים את רמת הסיכון של המבוטח וקובעים את התנאים עבור הפוליסה. החתמים עובדים במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות ומהווים את אחד מעמודי התווך המרכזיים של עולם הביטוח. חיתום רפואי כולל גם ביטוח נסיעת לחו"ל, כאשר החתמים בודקים את רמת הסיכון של המבוטח עבור חברת הביטוח ומאשרים או שוללים את הפוליסות הנדרשות עבורם. תהליך החיתום מתבצע באמצעות שאלון שניתן למבוטח, שלאחריו נקבעים התנאים הנדרשים עבור הפוליסה.

לימודי חיתום ביטוח חיים נלמדים במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ, במסגרתם תרכשו כלים מעשיים לעבודה בתחום. הלימודים מתאימים עבור אנשים בעלי רקע מקצועי שעבדו לפחות שנה בחברות הביטוח השונות או עבור אלו מכם שסיימו לימודים מקדימים בחיתום כללי. מכללת אורין שפלטר מלמדת כבר שנים רבות קורס מקיף בתחום במסגרת לימודי הביטוח של המכללה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על תנאי הקבלה לקורס שלנו בחיתום רפואי? רוצים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס כולל זמני הרשמה לתוכנית? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

לימודי חיתום רפואי

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

לימודי חיתום עסקים במכללת אורין שפלטר, מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. במסגרת הלימודים תצטרכו לעשות שישה מבחנים במקצועות היסוד, בנוסף לסטאז' של חצי שנה. הלימודים מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית, והם מקנים לכם את כל הכלים הנדרשים למעבר בהצלחה יתרה של המבחנים. אנחנו המכללה עם האחוז הגבוה ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח ומקנים לכם ידע מעשי ממקור ראשון.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? יועצי הלימודים של המכללה עומדים לרשותכם בכל עת בשעות הפעילות שלנו. התקשרו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן