לימודי חשבונאות

לימודי חשבונאות ביטוח הינם בעלי חשיבות רבה ויש לכך מספר סיבות. ראשית כל, הבנה מעמיקה בתחום החשבונאות והכלכלה מהווה יסוד מרכזי בניהול עסקים. אנשים עם ידע בתחום זה, מסוגלים לנהל את המאזנים של ארגונים, לקבל החלטות כלכליות מבוססות על מידע מדויק,

ולתכנן את האסטרטגיה הכלכלית של העסק. היכולת לנהל חשבונות תקינים ולתכנן את האסטרטגיה הכלכלית נחוצה, עבור ההצלחה ושיפור הביצועים הכלכליים של כל ארגון.
שנית, עם התרחבות העסקים והגלובליזציה, קיימת דרישה גבוהה למומחים בתחום החשבונאות והכלכלה. החברות מחפשות אנשים שיכולים לנהל את החשבונות שלהן, לקבל החלטות מבוססות על מידע מדויק, ולתכנן את האסטרטגיה הכלכלית של העסק בצורה יעילה ומוצלחת. מומחים בתחום זה מבוקשים במגוון רחב של תעשיות ותפקידים, כולל חשבונאות, ניהול כספים, ייעוץ כלכלי ועוד.

מעבר ללימודים אקדמיים בחשבונאות וכלכלה, קורס בתחום הוא חלק מדרישות החובה עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. במסגרת ההכשרה של סוכני ביטוח הם נדרשים לעשות ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, יסודות הביטוח ומימון וסטטיסטיקה. כמו כן, תדרשו לעבור שני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהתחומים ולעשות סטאז' של חצי שנה.

לימודי חשבונאות
קורס בחשבונאות ובכלכלה

מכללת אורין שפלטר מלמדת שני קורסים, אחד בחשבונאות ואחת בכלכלה, עבור הכשרת סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. המכללה שלנו היא המכללה המובילה ביותר בתחום הפיננסים עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים. אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור מבחני ההסמכה של סוכני ביטוח אלמנטרים ופנסיוניים במתכונת דיגיטלית או פרונטלית.

הרשמה ללימודים במכללה

המסלול שלנו בלימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי מתקיים ללא תנאי קבלה. אין צורך בפסיכומטרי לצורך הקבלה ללימודים.

מעוניינים להירשם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן