לימודי יועץ השקעות בצפון

יועצי השקעות צריכים לעבור חמישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ואתיקה, בנוסף למבחן מקצועי אחד. כמו כן, בשביל לעבור את ההסמכה, עליכם לעשות סטאז' של חצי שנה.

לימודי ניהול תיקי השקעות בצפון במכללת אורין שפלטר, הם לימודי הכנה לצורך המבחנים, שיעזרו לכם לעבור אותם בהצלחה יתרה. המכללה שלנו מתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר בארץ. בהתאם לכך, יש לנו תוכנית לימודים מקיפה הכוללת את כל החומר התיאורטי הנדרש ואת הצד הפרקטי של המקצוע.

המטרה שלנו היא להכשיר אתכם לעבודה בפועל, ולעזור לכם למצוא את הכיוון המתאים עבורכם. בסיום קורס השקעות בשוק ההון תוכלו לעבוד במסגרת הבנקים, בתי השקעות או לנסות לפתוח עסק ולעבוד כעצמאים. בנוסף לייעוץ השקעות תוכלו לעבוד בשיווק. משווקי השקעות עוברים אותו מסלול כמו היועצים והם נדרשים לעבור סטאז' של חצי שנה בהתאם למקצוע בו בחרו.

מתלבטים איזה תפקיד מתאים יותר עבורכם? ייעוץ השקעות או שיווק? אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם יועצי הלימודים שלנו.

לימודי יועץ השקעות בצפון

מנהלי תיקי השקעות

מנהלי תיקי השקעות עובדים במסגרת הבנקים, בתי השקעות, חברות ביטוח או כעצמאים. במסגרת ההכשרה לתפקיד תצטרכו לעבור אותו מסלול כמו יועצי ומשווקי השקעות, הכולל עוד מבחן מקצועי נוסף במקצועית ב'. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. מנהלי תיקים נושאים באחריות רבה בכל הנוגע לתיקי ההשקעות של הלקוח, הם יכולים לבצע פעולות בחשבון הלקוח מתוקף יפוי כוח שניתן להם עלי ידי הלקוחות.

ניהול תיקי השקעות הוא אחד התפקיד המעניינים והמאתגרים ביותר בתחום שוק ההון, עם שכר הוגן ומשתלם כבר מראשית הדרך.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על ההכשרות שלנו בשוק ההון? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן