לימודי יועץ משכנתאות עלות

לימודי יועץ משכנתאות, נמשכים בסך הכל שלושה חודשים. העלות על הקורס מחזירה את עצמה במהירות עם תחילת העבודה. מטרת הקורס היא להכשיר יועצים מובילים, שיתנו שירות איכותי למאות לקוחות מדי שנה. בקורס נרכוש את כל הידע והכלים המעשיים לעבודה, ונתנסה פרקטית בבניית תמהיל משכנתא אופטימלי.   

קורס יועץ משכנתאות מכיל מעין התמחות עם יועצים ומנהלי תיקים. חומר הלימודים כולל היכרות מעמיקה עם כל המסלולים של המשכנתא, הכרת תחום האשראי למשכנתאות, הבנה לעומק של תחום הנדל"ן בישראל והכרת כל סוגי המימון לעסקה. כמו כן נכיר את כל הסוגיות המשפטיות הרלוונטיות, ונלמד שיטות מכירה וייעוץ. אחד הדגשים המרכזיים שלנו הוא כלכלת המשפחה. נבנה ביחד תוכנית מסודרת למקרה מבחן, שבו תתנסו בפועל בעבודה.   

ניהול נכון של כלכלת המשפחה, עוזר ללקוחות לקחת התחייבות שהם יכולים לעמוד בהם. ביחד עם הלקוח אתם בונים תוכנית לשנים רבות, שבה רמת הסיכון אינה עולה על ערך מסוים. באמצעות עבודה מדויקת עם הלקוחות, תוכלו לחסוך עבורם אלפי שקלים בתשלומי המשכנתא, ולאפשר להם לעמוד בתשלומים החודשיים. במהלך קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר תקבלו ידע וכלים למעשים להבנת התחום במלואו ותהליך העבודה עם הלקוחות השונים.

קהל יעד ותנאים מקדימים

קורס יועץ משכנתאות, מתקיים ללא תנאים מקדימים. הקורס מתאים עבור כל מי שמעוניין לעבוד בתחום. בנוסף לכך, הקורס מתאים עבור משקיעי ומתווכי נדל"ן, המעוניינים לספק שירות נוסף ללקוחות. ייעוץ משכנתאות, יכול בהחלט לשדרג את העסק הפרטי שלכם, ולתרום להגדלת ההכנסה. סטודנטים נוספים בקורס שלנו, הם סוכני ביטוח המוכרים פוליסות ביטוח משכנתא ללקוחות. הסוכנים מעוניינים להגדיל את ההכנסה, בעזרת הוספת עוד נדבך לעסק הפרטי. ייעוץ משכנתאות ללקוחות קיימים והגדלת מעגל הלקוחות. בנוסף, לקורס ייעוץ משכנתאות מחיר משתנה בין מכללה למכללה אך ברוב המקרים העלות שלו נוחה לכל כיס.
אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים על הקורס שלנו, צרו עימנו קשר עוד היום. יש לנו שירות ייעוץ לסטודנטים, שעוזר לכם עם הבחירה הנכונה. ביחד נבדוק לעומק מה הצרכים שלכם, ונמצא עבורכם מקום לקורס הבא. 

דילוג לתוכן