לימודי יועץ משכנתאות תנאי קבלה

הלימודים במכללת אורין שפלטר מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. כל מי שמעוניין לרכוש מקצוע מבוקש בארבעה חודשים בלבד, מוזמן להצטרף אלינו אל הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות. לימודי ייעוץ משכנתאות מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית והם מכשירים אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום.

העבודה כיועצי משכנתאות מתקיימת במסגרת הבנקים או במוסדות פיננסיים המתאימים לכך. במסגרת לימודי יועץ משכנתאות בצפון בתחום נעבור אתכם על כל מערכת המונחים הנדרשת לעבודה בתחום, ועל כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. כמו כן, תלמדו על הקריטריונים לקבלת אשראי ותתנסו בכל החישובים הנדרשים בעזרת מחשבון משכנתא ובדיקת זכאות. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם לעבוד בכל רבדי המקצוע. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מנוסים שעובדים בפועל בתחום המשכנתאות ובתחומים מקבילים, מרצים שבאים מן השטח ועברו אצלנו הכשרה להוראה במכללה.

לימודי יועץ משכנתאות תנאי קבלה
עזרה ללקוחות בהגשת החלום לקניית דירה

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות להגשים את החלום לרכישת דירה. היועצים עוזרים ללקוחות לנסח את הבקשה עבור הבנקים, ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים. בהתאם לכך, היועצים יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים לעומק את יכולת ההחזר שלהם. הם בודקים ביחד עם הלקוחות את מאזן ההוצאות וההכנסות ואת הציפיות שלהם לעתיד לבוא. מדובר באחד המקצועות המעניינים ביותר המשלב בין השכלה פיננסית לשירות לקוחות. מקצוע שמאפשר לכם לתת שירות ללקוחות רבים בשלב קריטי של החיים. זוגות צעירים רבים בישראל מתחילים את החיים המשותפים שלהם בקניית נכס, והם צריכים את העזרה שלכם בשביל לקבל את התנאים הטובים ביותר מהבנקים, בשביל להתחייב להלוואה שהם יכולים לעמוד בה במהלך השנים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? רוצים לקבל את הסילבוס המלא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן