לימודי יועץ משכנתאות

לימודי יועץ משכנתאות הפכו בעשר השנים האחרונות, לאחד המקצועות המבוקשים אצלנו במכללה. הביקוש לתחום נמצא במגמת עלייה. המסלולים הרבים ובניית תמהיל משכנתא מתאים, נעשה כיום על ידי יועצים מומחים. כמו כן הגשת הבקשה לבנק בנוגע למשכנתא, צריכה להיות מושלמת.

הבנקים קובעים את התנאים, ובעזרת הידע המתאים ניתן לקבל הלוואה לצורך קניית דירה. היועצים עוזרים ללקוחות לנסח את הבקשה ולהגיש אותה לבנק. כמו כן הם מלווים אותם לכל אורך התהליך, עד לקבלת התשלום. בנוסף לכך, היועצים מלווים את הלווים לאורך השנים. במקרים רבים, הלקוחות מעוניינים לבצע מחזור משכנתא או לשנות את היקף התשלומים החודשיים. במקרים הללו, היועץ עוזר ללקוח לקבל את הההחלטה הטובה ביותר עבורו ועבור בני המשפחה. דברים אלו נלמדים בקורס יועץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר בנוסף לשאר הנושאים החשובים והתרגול המעשי.

השלבים הנדרשים לייעוץ משכנתאות

השלב הראשון לפני לקיחת ההלוואה, הוא כמובן חישוב של ההון שיש ללקוח ומהי המשכנתא הנדרשת עבורו. הדבר המשמעותי ביותר, הוא כמובן יכולת ההחזר החודשי. חייבים לרשום את הכל באופן מסודר ולבדוק בצורה מעמיקה, מהן האופציות העומדות לפני הלקוח. זהו השלב הקריטי ביותר לפני הגשת הבקשה. לאחר מכן בשלב השני, צריך לבדוק מהן המסמכים שהבנק דורש. בהתאם לכך המומחיות של היועצים בבירוקרטיה היא העניין המרכזי.

בשלב השלישי הגיע הזמן לבחור את המשכנתא. משכנתא ניתן לקחת בריבית קבועה או בריבית משתנה. המשכנתא יכולה להיות צמודה למדד או משכנתא שקלית. יש משכנתא שמשתנה כל חמש שנים ויש משכנתא בריבית פריים. הטווח של השנים נע בין עשר שנים לשלושים שנה בממוצע. יועץ המשכנתאות עוזר ללקוח לבנות את תמהיל המשכנתא האידאלי עבורם ולחסוך באופן משמעותי בריביות.

הלימודים אצלנו במכללה מכינים אתכם לתת שירות מקיף ללקוחות. לקורס יועץ משכנתאות מחיר משתנה בין מכללה למכללה אך חשוב יותר הוא איכות הקורס והתכנים המועברים בו. אצלנו תקבלו את כל הכלים המתאימים להבין את סבך הביורקטיה הבנקאית לעומק, ולתת שירות ברמה הכי גבוהה שניתן. אצלנו תלמדו איך לבנות תמהיל משכנתא מדויק עבור הלקוחות שלכם.

דילוג לתוכן