לימודי יועץ פנסיוני

לימודי יועץ פנסיוני מכינים אתכם למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בהתאם לרגולציה בתחום הפנסיוני, ייעוץ פנסיוני הפך למקצוע בפני עצמו. היועצים נדרשים לעבור את אותה הכשרה תיאורטית כמו המשווקים וסוכני הביטוח, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ושני מבחנים מקצועיים. ההבדל המשמעותי בין התחומים הוא באופי הסטאז' הנדרש עבור ההסמכה. על מנת לקבל הסמכה לעבודה בתחום, עליכם לעשות סטאז' של חצי שנה.

לימודים בייעוץ פנסיוני במכללת אורין שפלטר

במסגרת הלימודים במכללת אורין שפלטר, אנחנו מכינים אתכם לכל המבחנים הנדרשים ומקנים לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות בתחום. ייעוץ פנסיוני מאפשר לכם בסיום הלימודים וההכשרה המעשית, לעבוד במסגרת הבנקים או בכל מוסד פיננסי מתאים, המספק שירות בתחום. היועצים עוזרים ללקוחות לנהל את כל החסכונות הפנסיוניים שלהם, ומייעצים להם בנוגע למסלולי החסכון האטרקטיביים ביותר עבורם. יועצים פנסיוניים אינם יכולים לשווק מוצרי חיסכון פנסיוני או לבצע את עבודתו של סוכן הביטוח ולמכור מוצרים ללקוחות. תפקידם הוא לייעץ בלבד.

לימודי יועץ פנסיוני
ייעוץ פנסיוני, תנאי קבלה והרשמה ללימודים

לימודי תכנון פרישה נמשכים כשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. הלימודים מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. אין צורך בפסיכומטרי או בכל תנאי אחר לצורך ההרשמה. מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בתחום ההכשרה הפיננסית עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור המבחנים. כמו כן, אנחנו עוזרים לכם בסיום הלימודים וההכשרה המעשית, למצוא עבודה בתחום. פורטל המשרות העשיר שלנו עם עשרות הצעות עבודה אטרקטיביות מדי יום, עומד כולו לרשות בוגרי המכללה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ פנסיוני? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן