לימודי יועצי השקעות

יועצי השקעות מספקים ללקוחות מידע אובייקטיבי בנוגע לניהול תיקי ההשקעות שלהם. היועצים עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים והם נדרשים לעבור הכשרה מקיפה מטעם הרשות לניירות ערך. היועצים צריכים לעבור חמישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד מבחן מקצועי אחד. בנוסף לכך, עליהם לעבור סטאז' של חצי שנה.

לימודי ביטוח וייעוץ השקעות מכינים אתכם בצורה מלאה למבחנים ומקנים לכם סט כלים עדכני לעבודה בתחום. הלימודים אצלנו במכללה מתמקדים בהכנה פרקטית למבחנים, תוך כדי התנסות בעבודה במהלך הלימודים. המטרה שלנו היא שכל בוגר של המכללה ימצא את מקומו בסיום הלימודים עובד בפועל בתחום אותו הוא למד.

תחום נוסף בשוק ההון שיכול להתאים עבורכם הוא שיווק השקעות. המשווקים עובדים בעיקר בבתי השקעות, והתפקיד שלהם הוא לשווק את המוצרים של מקום העבודה שלהם לבעלי רישיון אחרים כולל ליועצי השקעות. שיווק השקעות דורש אותה הכשרה כמו ייעוץ השקעות וההבדל ביניהם מתבטא בסטאז' אותו תבחרו לעשות במהלך קורס שוק ההון למתחילים.

רוצים לדעת פרטים נוספים על מסלולי הלימוד שלנו בשוק ההון? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

לימודי יועצי השקעות
הכשרה מקצועית כמנהלי תיקים

אחד התחומים הכי מבוקשים בלימודי שוק ההון הוא ניהול תיקים. מנהלי תיקים נדרשים לעבור עוד מבחן מקצועי נוסף ולעשות סטאז' של תשעה חודשים. מנהלי תיקי השקעות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים, בתי השקעות וחברות ביטוח. לאחר צבירת ניסיון מתאים בעבודה, ניתן להתחיל לעבוד כעצמאים.

הלימודים במכללה מכינים אתכם בצורה מלאה למבחנים של הרשות לניירות ערך. בהתאם לכך, אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר, והרוב המכריע של הסטודנטים שלנו מוצאים, מייד עם סיום הלימודים, עבודה בתחום. מכללת אורין שפלטר מעניקים לכם חווית לימוד ייחודית, בה לכל תלמיד ניתן יחס אישי, אתם תמיד יכולים לפנות אל יועצי הלימודים שלנו בנוגע לכל נושא, במהלך ההכשרה ובמהלך חיפוש עבודה.

דילוג לתוכן