לימודי יועצת משכנתאות

לימודי יועצת משכנתאות היא הזדמנות מצוינת לרכוש השכלה מקצועית. בשנים האחרונות כל מי שלוקח משכנתא, נעזר ביועצים מקצועיים שעברו הכשרה בתחום. הבנקים ומוסדות פיננסים המעניקים ייעוץ ללקוחות מעניקים יתרון משמעותי לבוגרים שלנו. תעודת סיום הקורס המשולבת שלנו בייעוץ משכנתאות וניהול תיקים פותחת בפניכם דלתות לעבודה. 

במהלך הקורס נלמד על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. ישנם 32 מסלולי משכנתא מתוכם תצטרכו להרכיב עבור הלקוחות את תמהיל המשכנתא האידאלי עבורם. כמו כן נתמקד בייעוץ ממוקד מטרה לטובת הלקוחות ובהתאם לכלכלת המשפחה. במהלך הלימודים נתנסה בפועל בעבודה ונתלווה לפגישת ייעוץ בבנק. הדגש שלנו בכל תוכנית הלימודים הוא על הכשרה מעשית לעבודה. 

הרוב המוחלט של הבוגרים של המכללה שלנו עובדים בפועל בתחום אותו הם למדו. לכן כאשר אתן משקיעות זמן ואנרגיה בלימודים מקצועיים, אתן יכולות להיות בטוחות בתוצאה. בסיום הלימודים לאחר מעבר בבחינת לשכת יועצי המשכנתאות וקבלת הרישיון שלכם, תוכלו להנות מפורטל המשרות העשיר שלנו למציאת עבודה בתחום.

ייעוץ משכנתאות הכשרה מקצועית ותוכנית לימודים

קורס ייעוץ משכנתאות נפרש על פני חמישה עשרה מפגשים כל מפגש בן שלוש וחצי שעות אקדמיות. הקורס שלנו מפוקח ומנוהל על ידי התאחדות יועצי המשכנתאות בישראל. כמו כן המרצים המובילים של הקורס הם מומחים בתחום הפיננסים והמשכנתאות. אנשי מקצוע שעובדים בפועל בתחום. לקורס יועץ משכנתאות מחיר משתלם אך משתנה בין מכללה למכללה ובהתאם למסלול הלימודים.

נתחיל את הקורס בלימוד מעמיק של כל מושגי היסוד במשכנתא. כמו כן נתנסה בעבודה בפועל באמצעות מחשבוני משכנתא. נלמד גם על מסלולים והלוואות וקריטריונים לקבלת אשראי. בנוסף לכך נלמד על שורה ארוכה של נושאים משיקים לתחום הדרושים לצורך עבודה שוטפת. היעד המרכזי של הקורס, הוא להכין אתכם לעבודה מעשית עם לקוחות מייד עם סיום הלימודים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן