לימודי יזמות נדלן

לימודי נדל"ן ויזמות במכללת אורין שפלטר מתקיימים במסגרת קורס השקעות נדל"ן. במהלך הקורס תקבלו כלים פרקטיים להשקעות מניבות ולביצוע של עסקאות בפועל.

קורס השקעות נדל"ן מומלץ מתקיים במשך חמישה עשר מפגשים בני שלוש שעות אקדמיות למפגש. במהלך הקורס תרכשו ידע מקיף על כל עסקאות הנדל"ן המבוצעות כיום בשוק, ותלמדו על חוק התכנון והבנייה, חוק המקרקעין ועל נושאים משפטיים נוספים. המטרה שלנו היא להקנות לכם ידע תיאורטי ופרקטי ברמה הגבוהה והמקיפה ביותר שניתן.

קורס השקעות נדל"ן

קורס השקעות נדל"ן במכללת אורין שפלטר סוקר את כל התחום של שיווק נדל"ן, בדגש על יזמות והשקעות מניבות בנדל"ן, כולל השקעות אלטרנטיביות. הקורס מתקיים ללא תנאי קבלה והוא מתאים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין להשקיע בנדל"ן או לייעץ לאחרים בתחום. הקורס שלנו הוא הקורס המקיף ביותר מבין כל הקורסים המוצעים במכללות ברחבי הארץ, והוא מועבר על ידי טובי המרצים בתחום. כל המרצים שלנו הם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

לימודי נדל"ן ויזמות

קורס השקעות נדל"ן בנוי משלושה חלקים. בחלק הראשון תכירו את כל הרובד התיאורטי של התחום ובו תלמדו על כל התכנים המקצועיים הרלוונטיים. בחלק השני של הקורס תכירו את כל סוגי העסקאות השונות בארץ ובעולם. בחלקו השלישי של הקורס תעברו מעולם התיאורייה לעולם המעשה. בחלק זה ניישם הלכה למעשה את התיאורייה שלמדתם בחלקים הקודמים. בסיום הלימודים תצטרכו לכתוב עבודה מסכמת שלאחריה תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה.

מעוניינים להצטרף לקורס השקעות נדל"ן?

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של קורס השקעות נדל"ן. רוצים להצטרף אלינו ללימודי נדל"ן אונליין במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן