לימודי ייעוץ השקעות

יועצי השקעות עוזרים ללקוחות להשקיע בצורה חכמה, ולהגדיל את הרווחים שלהם. אנשים פרטיים המעוניינים להשקיע בשוק ההון, אינם יכולים לעשות זאת ללא הכשרה מתאימה. לכן, רבים נעזרים ביועצים מומחים בשביל לקבל החלטות מתאימות, בנוגע לכספים המיועדים להשקעה בשוק ההון. על היועץ להיות נאמן אך ורק ללקוח, עליו לשמור על החסינות של הלקוחות, ולהעניק להם כלים מקצועיים מתאימים בשביל להגיע להחלטות הנכונות. היועצים אינם מבצעים פעולות בשביל הלקוח, ואינם משווקים מוצרים מטעם בתי השקעות. 

הלימודים בתחום מתקיימים במשך שנה וחצי עד שנתיים, בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. במהלכם אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה למבחנים של הרשות לניירות ערך, ועוזרים לכם לבחור סטאז' בייעוץ השקעות המתאים. לצורך ההכשרה תצטרכו לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד מבחן מקצועי אחד, ולעבור סטאז' של חצי שנה. הלימודים מקנים לכם כלים מעשיים לעבודה תוך התמודדות עם סיטואציות קונקרטיות שתתקלו בהם בתהליך הייעוץ. אנחנו עושים את המיטב בכדי שהיועצים שלנו בוגרי המכללה יהיו הטובים ביותר בשוק העבודה. 

לימודי ייעוץ השקעות

שיווק וניהול תיקים בשוק ההון

לימודים נוספים בשוק ההון כוללים שיווק וניהול תיקים. משווק השקעות נדרש גם הוא כמו היועצים לאותו מסלול של ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, ומבחן מקצועי אחד. המשווקים נדרשים לעשות סטאז' של חצי שנה. מנהלי תיקי השקעות נדרשים לעוד קורס ייעוץ השקעות מקצועי, ולהכשרה של תשעה חודשים. 

במסגרת הלימודים אצלנו במכללה, אנחנו מעניקים לסטודנטים שלנו שירותי ייעוץ לאורך כל הדרך, בשביל לבחור את המקצוע המתאים עבורכם. המסלול של ייעוץ או שיווק או ניהול תיקים, דורש הכרות עם העבודה בתחום, והבחירה צריכה להתבצע בהתאם לשיקול הדעת המתאים. לכן, אנחנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ אצלנו במכללה, בשביל להבין לעומק מהו המסלול הנכון עבורכם. 

 

דילוג לתוכן