לימודי ייעוץ משכנתאות בחיפה

יועצי משכנתאות עוזרים לעשרות אלפי לקוחות מדי שנה, להגשים את החלום לקניית דירה. היועצים יושבים ביחד עם הלקוח, ובודקים לעומק מהי יכולת ההחזר החודשית של הלווים. בהתאם לכך, הם מנסחים את ההצעה עבור הבנקים, ובונים עבור הלקוחות את תמהיל המשכנתא המתאים. אחד הדברים החשובים ביותר בכל הנושא של ייעוץ משכנתאות, הוא התאמת המשכנתא לכלכלת המשפחה. על היועצים לבנות תמהיל משכנתא שמשקף את היכולת הפיננסית של הלקוח, למשך עשרים השנים הבאות לפחות. בהתאם לכך, שיקולים עתידיים על הרחבת המשפחה או שינוי מקום העבודה, הם חלק מרכזי בבניית תמהיל המשכנתא המתאים.

יועצי משכנתאות לומדים את המקצוע במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס מקצועי בתחום באזור חיפה, המקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה עם לקוחות. לימודי ייעוץ משכנתאות בחיפה היא ההזדמנות שלכם לרכוש מקצוע מכניס ולהתחיל לעבוד מייד עם סיום הלימודים.

לימודי ייעוץ משכנתאות בחיפה
לימודי ייעוץ משכנתאות תנאי קבלה והסמכה

לימודי ייעוץ משכנתאות מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים, כל מה שנדרש מכם הוא 12 שנות לימוד בלבד. הקורס שלנו מתקיים במשך 15 מפגשים, ארבע שעות לכל מפגש. בנוסף לכך, יש לנו אופציה של לימודים ייעוץ משכנתאות מקוונים עבור סטודנטים המעוניינים בכך. במסגרת ההכשרה שלנו תתלוו לפגישת ייעוץ באחד הבנקים המובילים, ותקבלו כלים מעשיים לבניית תמהיל משכנתא עבור הלקוחות. בהתאם לכך, נתנסה בפועל במהלך הקורס בחישובים מתאימים בעזרת מחשבון משכנתא ובדיקת זכאות. בסיום הלימודים אצלנו במכללה תקבלו תעודת סיום קורס, שתאפשר לכם להשתלב במהרה באחד הבנקים או במוסד פיננסי מתאים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן