לימודי ייעוץ / יועץ משכנתאות בצפון

לימודי ייעוץ משכנתאות בצפון זאת ההזדמנות שלכם לרכוש מקצוע לחיים בארבעה חודשי לימוד בלבד! הלימודים מכינים אתכם לעבודה במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים והם מתאימים גם עבור אנשים שמעוניינים לעבוד כעצמאים. יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לנסח את הבקשות עבור הבנקים ולקבל את התנאים הטובים ביותר עבור ההלוואה. היועצים בונים עבור הלקוחות תמהיל משכנתא מתאים ועוזרים להם לחסוך בתשלומי המשכנתא החודשיים. הלימודים במכללת אורין שפלטר עבור תושבי הצפון מתקיימים באופן מקוון והם מורכבים מחמישה עשר מפגשים בני ארבעה שעות אקדמיות למפגש.

קורס ייעוץ משכנתאות, קהל יעד

קהל היעד עבור קורס ייעוץ משכנתאות הוא כל מי שמעוניין לעבוד בתחום. קורס יועץ משכנתאות בצפון מתאים במיוחד עבור משקיעים ומתווכי נדל"ן המעוניינים לתת שירות נוסף ללקוח, סוכני ביטוח המוכרים פוליסות ביטוח משכנתא, חיים ונכס המעוניינים לתת שירות נוסף ללקוחות הקיימים, ולמצוא לקוחות חדשים. כמו כן הלימודים מתאימים עבור כל רוכש דירה או בעל דירה הקיימת עליה משכנתא, שמעוניין לרכוש ידע וכלים בבניית משכנתא.

לימודי ייעוץ / יועץ משכנתאות בצפון
תנאי קבלה והרשמה ללימודים

קורס ייעוץ משכנתא במכללת אורין שפלטר מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. בסיום הקורס לאחר בחינה סופית ועבודה מסכמת, תוכלו להתחיל מיידית בעבודה בתחום. לאחר סיום ההכשרה תדעו לבצע ניתוח של תמהיל המשכנתא האידיאלי ובחירה נכונה של המסלול, תוך התחשבות בריביות, בצרכי משק הבית ויכולת ההחזר של הלקוח. אחד הנושאים המרכזיים בקורס הוא התאמת המשכנתא לצרכי כלכלת המשפחה. לאחר סיום כל החובות ומעבר של הקורס בהצלחה, יהיו בידכם כל הכלים הפרקטיים בשביל לעבוד עם לקוחות בתחום.

מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן