לימודי ייעוץ משכנתאות האם כדאי ללמוד?

מעוניינים לדעת האם כדאי לכם ללמוד ייעוץ משכנתאות? איפה לומדים ייעוץ משכנתאות? לפני שאנחנו ממליצים לכם בחום להצטרף למסלול הלימודים במכללה שלנו, הנה כמה דברים קטנים שאתם צריכים לדעת על המקצוע.

בישראל ייעוץ משכנתאות הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר. כל זאת, לאור הביקוש הרב של דירות למכירה. מדי שנה מתבצעות בישראל עסקאות נדל"ן בהיקף של כמה עשרות מיליארדים ובכל שנה ישנה מגמת עלייה במכירות. גם לאחר השנתיים וחצי האחרונות ומשבר הקורונה, אנשים בישראל מעדיפים לרכוש נכס ולא לשכור, ולכן תמיד יהיה מקום ליועצים מומחים. היועצים עוזרים ללקוחות לנסח את הבקשות מול הבנקים ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים.

יועצי משכנתאות לומדים את המקצוע בכמה חודשים בלבד והם יכולים לעשות זאת באופן מקוון או פרונטלי. הלימודים מיועדים עבור כל מי שמעוניין לרכוש מקצוע מבוקש ולעבוד מיד עם סיום ההכשרה. העבודה בייעוץ משכנתאות היא במסגרת הבנקים, מוסד פיננסי מתאים או כעצמאים. במהלך ההכשרה אצלנו במכללה תלמדו על כל המסלולים הקיימים כיום בשוק ועל כל הקריטריונים השונים לקבלת אשראי. בנוסף לכך, אנחנו מתמקדים בכלכלת המשפחה ומקנים לכם סט כלים מעשי לעבודה עם לקוחות בתחום.

רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של קורס משכנתאות אונליין? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

לימודי ייעוץ משכנתאות האם כדאי ללמוד?

הכשרות מקצועיות קצרות טווח

הכשרות מעשיות קצרות טווח מאפשרות לכם לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית ללא צורך בתנאי קבלה מיוחדים. הלימודים במכללה שלנו מאפשרים לכם להתמקצע בתחום הביטוח והמשכנתאות ובתחומים רבים נוספים.

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הביטוח והפיננסים שעובדת עם עשרות מרצים מעולים שבאים מן השטח ועברו אצלנו הכשרה להוראה. אנחנו שמים דגש מיוחד על לימוד מעשי המכין אתכם בצורה מלאה לעבודה בכל תחום שבו תלמדו.

דילוג לתוכן