לימודי ייעוץ משכנתאות המלצות

לימודי ייעוץ משכנתאות מכשירים אתכם לעבודה עם לקוחות בתחום. הלימודים מתקיימים ללא תנאים מקדימים. במהלך הלימודים תתנסו בעבודה בפועל עם מחשבוני משכנתא ומחשבוני בדיקת זכאות. כמו כן, תלמדו איך לבצע תמהיל משכנתא מדויק לטובת הלקוחות שלכם. הקורס נמשך בסך הכל 15 נפגשים כל מפגש בן שלוש וחצי שעות אקדמיות. הקורס כולל חומר עזר עשיר ומגוון הכולל מצגות וספר קורס כמו כן במהלך הלימודים הסטודנט מתלווה לפגישת ייעוץ עם לקוחות ופגישות הגשה בבנק בזמן אמת. 

הדגש שלנו כמכללה מקצועית הוא הכשרה לעבודה בתחום. בהתאם לכך אנחנו מספקים לסטודנטים שלנו את כל הכלים הנדרשים לעבודה עם לקוחות. במהלך הלימודים, אנחנו מלווים אתכם לאורך כל הדרך ובסיומם יש לנו פורטל משרות עשיר עבור הסטודנטים שלנו. אפשרויות הפרנסה בתחום כוללות עבודה כיועצים, מנהלי תיקים או מלווי פרויקטים כל זאת במסגרת מוסד פיננסי מוכר או במסגרת הבנקים. במוסדות השונים רוב הזמן דרושים יועצי משכנתאות מקצועיים בגלל הביקוש הרב בתחום. כמובן שתוכלו גם לעבוד כעצמאים בתחום. אנחנו עושים את המיטב בכדי שכל סטודנט ימצא את מקומו המתאים במסגרת תוכנית הלימודים.

לימודי ייעוץ משכנתאות תוכנית לימודים 

הלימודים אצלנו במכללה כוללים הרצאות פרונטליות ותרגולים מעמיקים להעשרת החומר. כמו כן מתקיימים בכיתה דיונים ונערכים סימולציות המכינים אתכם בצורה מעשית לעבודה. לימוד ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר יעניק לכם ניסיון באמצעות התרגול והנלמד בקורס. בהתאם לכך אנחנו מתרגלים עבודה מעשית באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבוני בדיקת זכאות. המוטו של המכללה שלנו הוא הכשרה מקצועית ומעשית המכינה את הסטודנטים לעבודה בפועל. בהתאם לכך אתם לומדים אך ורק את הנדרש עבור התמקצעות בתחום. אנחנו עושים את המיטב בכדי שכל אחד מכם ימצא בסופו של המסלול את מקומו במעגל העבודה. אנחנו מתגאים בכך שהרוב המוחלט של הסטודנטים שלמדו אצלנו במכללה, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן