לימודי ייעוץ משכנתאות כמה עולה?

לימודי ייעוץ משכנתאות אינם עסק יקר והתשלום עבור הלימוד מחזיר את עצמו במהרה לאחר תחילת העבודה בתחום.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס ייעוץ משכנתאות במתכונת פרונטלית ודיגיטלית ובהתאם לכך נקבע שכר הלימוד. במהלך הקורס תרכשו ידע מקיף בנוגע לכל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. כמו כן, תתנסו בכל החישובים הנדרשים באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות.

המטרה שלנו היא להכשיר אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות, ולהעניק לכם השכלה תיאורטית ופרקטית מקיפה. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, כולם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

כמה זמן נמשכים לימודי ייעוץ משכנתאות?

קורס ייעוץ משכנתאות מתקיים במשך חמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. במהלך הקורס תדרשו לעבור בחינה סופית ולעשות עבודה מסכמת בתחום. לאחר מעבר בהצלחה של כל החובות הנדרשים תקבלו תעודת סיום קורס ייעוץ משכנתאות אונליין מטעם המכללה.

יועצי משכנתאות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. אבל, ניתן כמובן לעבוד כעצמאים. ייעוץ משכנתאות יכול גם להתאים עבור בעלי עסק בתחום הפיננסי והפנסיוני, המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת ההכנסה. כמו כן, הלימודים מתאימים עבור אנשים המתמחים בתחום הנדל"ן, כגון מתווכים, יועצי נדל"ן ואנשי מקצוע נוספים.

לימודי ייעוץ משכנתאות כמה עולה?

במסגרת העבודה שלכם תנסחו עבור הלקוחות את הבקשות עבור הבנקים, ותבנו עבורם את תמהיל המשכנתא האידאלי. במהלך הקורס תתנסו בבניית תמהיל משכנתא וניסוח בקשות ותרכשו כלים פרקטיים רבים שיעזרו לכם בעבודה בתחום. כמו כן, תתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ עם יועץ משכנתאות בכיר. המטרה היא כמובן להכין אתכם בצורה הטובה ביותר לעבודה עם לקוחות.

איך נרשמים לקורס יועצי משכנתאות?

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס? מעוניינים להירשם לקורס יועצי משכנתאות במכללת אורין שפלטר? אין יותר פשוט מכך! אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן