לימודי ייעוץ משכנתאות מהבית

בשנים האחרונות, מכללות רבות מציעות עבור הסטודנטים קורסים והכשרות מעשיות און ליין. קורסים מקוונים, מאפשרים לסטודנטים רבים שאינם יכולים להתפנות ללימודים במשרה מלאה, לרכוש מקצוע מבלי לצאת מהבית. אחד התחומים הכי מבוקשים במכללות השונות, הוא ייעוץ משכנתאות און ליין, המאפשר לכם לרכוש מקצוע מבוקש בכמה חודשים בלבד.

לימודי ייעוץ משכנתאות מהבית היא אחת ההכשרות המבוקשות ביותר אצלנו במכללה. הלימודים מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים והם מתאימים עבור כל אחד מכם שרוצה לעבוד בתחום. העבודה בייעוץ משכנתאות היא במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. חלק מהיועצים עובדים כעצמאים לאחר שרכשו ניסיון מקצועי מתאים.

במהלך קורס לימודי ייעוץ משכנתאות באינטרנט נעבור אתכם על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ונלמד על כל הקריטריונים לקבלת אשראי. בנוסף לכך נתנסה בחישובים המתאימים בעזרת מחשבון משכנתא ובדיקת זכאות. המטרה שלנו היא להקנות לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים שמגיעים מהשטח, אנשי מקצוע מעולים מתחום המשכנתאות ובתחומים משיקים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? רוצים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

לימודי ייעוץ משכנתאות מהבית
לימודים והכשרות מעשיות במכללת אורין שפלטר

לימודים והכשרות מעשיות במכללת אורין שפלטר, מתאימים עבור כל אחד מכם שרוצה לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית. אנחנו מלמדים קורסים מקצועיים לנשים בתחום הביטוח עבור רפרנטים וחתמים, וקורסי יסוד בתחום הנדל"ן עבור יועצים ומשקיעים ויזמי נדל"ן. אנחנו מעבירים קורסים והכשרות מעשיות במגוון רחב של תחומים פיננסיים ופנסיוניים, און ליין ובאופן פרונטלי. כמו כן, יש לנו מערך שלם של לימודי ערב עבור סטודנטים שעובדים במהלך היום. הלימודים אצלנו מתקיימים ברמה הכי גבוהה שניתן על ידי טובי המרצים בארץ.

דילוג לתוכן