לימודי ייעוץ משכנתאות מחיר

כיום, כל מי שלוקח משכנתא דרך הבנקים, חייב להתייעץ עם יועץ משכנתאות. בגלל המסלולים הרבים והמורכבות של בחירת המסלול המתאים, ללא ייעוץ מקצועי, אין ללקוח אפשרות לקבל את ההחלטה הנכונה. לכן נפתחו בשנים אחרונות תוכניות לימוד רבות בייעוץ משכנתאות. לקורס יועצי משכנתאות מחירים משתנים בין מוסד לימודים כזה או אחר, ברוב המקרים ימצאו פתרונות מימון נוחים לסטודנטים המעוניינים לרכוש השכלה.

הלימודים אצלנו במכללה, מתמקדים בצד המעשי ומקנים לסטודנטים כלים לעבודה. בסיום הלימודים, 90% מהסטודנטים שלנו מוצאים את עצמם עם עבודה מכניסה. כמובן שכל סטודנט מקבל אצלנו את ההדרכה הנכונה, כיצד למצוא פרנסה המתאימה לצרכים שלו. חלק מהסטודנטים מעדיפים לעבוד במסגרת פרטית, ולתת ייעוץ אישי ללקוחות. סטודנטים אחרים, מעדיפים לעבוד במסגרת חברה שמספקת שירות בתחום. בכל מקרה נתון, פורטל המשרות שלנו והעזרה המקצועית, יעזרו לכם למצוא את מקום העבודה המתאים.


מה התפקיד של יועץ משכנתאות?

יועץ המשכנתאות, עוזר ללקוחות להבין האם העסקה נכונה עבורם. הוא בודק ביחד עם הלקוח את כל היתרונות ואת כל הסיכונים בעסקה הנתונה. היועץ בונה ביחד עם הזוג הצעיר את תמהיל המשכנתא המתאים עבורם. בנוסף לכך, היועצים מנהלים משא ומתן מול הבנקים, בשביל להוזיל את העלויות של העסקה. הריבית על המשכנתא, היא אחד הדברים הכי משמעותיים, בבחירת המסלול המתאים. כמו כן היועץ בודק ביחד עם הלקוח, לכמה תשלומים כדאי לו לפרוש את העסקה.

יועצי משכנתאות מלווים את הלקוח לאורך כל הדרך. הם משמשים עבורו, משענת תמיכה מקצועית. הם חייבים להבין לעומק את כל המסלולים, ולדעת איך לבנות תמהיל משכנתא אופטימלי. היועצים מלווים את הלקוחות גם לאחר קבלת ההחלטה ועומדים לשירותם בכל עת.  

המסלול שלנו במכללה, מכשיר מדי שנה, עשרות יועצי משכנתאות מובילים. ליועץ משכנתאות לימודים מקיפים המעניקים לו ידע עיוני ומעשי במהלך הלמידה שמכשירה אותו לתפקיד יועץ משכנתאות. אנחנו מתחייבים שבסיום הלימודים, תקבלו את כל הכלים הנדרשים, בשביל להתחיל מיידית בעבודה. צרו עימנו קשר עוד היום בשביל למצוא את מקומכם עוד בסמסטר הבא.  

דילוג לתוכן